LarZen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg har en Nintendo Wi-Fi USB sak som min PS3 finner. Men jeg får et spørsmål om å gi SSID....har ingen anelse hva dette er for noe. Noen som vet? Og event vet om det faktisk går ann å bruke Nintendo's Wi-Fi's punkt? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 SSID er vel nettverksnavnet? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Ja fant ut av det...men hva er nettverksnavnet? hehe, er litt noob på dette...prøvde med navnet på koblingen som ligger under Nettverkstilkoblinger...men uten noe fremgang. Er ikke sikkert denne USB tingen til Nintendo virker på PS3... Lenke til kommentar
kim Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Navnet på den trådløse enheten du prøver å koble til, f.eks "Larzens trådløse ruter" Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 PS3 har innebygget trådølst nettverk, så du skulle ikke trenge noe ekstra adapter eller noe slikt. Hvis du ikke vet hva SSIDen din er så kan du gå inn på setings/network settings/network connection settings. I steden for å skrive inn selv kan du søke på trådløse nett. Kanskje du får opp som virker kjent, og hvis du har noen form for nøkkel eller kryptering fikser ps3en det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå