NevroMance Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei. Kjører ubuntu edgy og har en Creative Zen V Plus mp3 spiller. Har hørt at gnomad2 skal kunne synkronisere musikken på denne, så innstallerte gnomad2 gjennom pakkebehandleren. Da jeg kobler i mp3 spilleren og starter opp gnomad2 får jeg derimot beskjeden: Fant ingen jukeboxer på USB-bussen. USBen er helt i orden, den finner bare ikke spilleren. Er det noen instillinger jeg må gjøre for å få dette til å virke? Må jeg bruke en annen version? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 En venn av meg hadde tilsvarende problem. Han fant en forklarende tråd på ubuntuforums.org som blant annet involverte at han måtte legge til vendorid:productid for spilleren hans i en device-liste (som udev bruker, om jeg husker rett) for at den skulle bli gjenkjent... jeg tipper du finner den der om du leter. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 eksagt hvilken versjon av gnomad kjører du ? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hadde samme problem med samme spilller, løse problemet med å laste ned nyeste versjon av Gnomad2 på sidene deres. Da funket spilleren knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå