Georgio Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gubbisen du for en episode...Bada Bing i grisen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Oi oi oi, for en avslutning på serien dette blir. Dette var tidenes Sopranos-episode. Nervepirrende fra ende til annen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dette blir tidenes avslutting! Er det 4 episoder igjen nå? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 En episode igjen, er det ikke? Sopranos er en realistisk serie. NY-crewet kan vel stille soldater i tusentallet. Ser dårlig ut for NJ. Tror forøvrig AJ dør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Mener du selvmord eller? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nja, har ikke helt bestemt meg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor Tony ikke tilkaller flere soldater. Hva med folk fra de forskjellige besetningene? Barese-besetningen er jo "velkjent for sitt store antall av innviede menn", de antakelig dysfunksjonelle besetningene Aprile, Curto, Moltisanti og nå Baccalieri, samt Gervasi, burde da kunne stille opp med en del. Lenke til kommentar
Georgio Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) AJ dør neppe. Blir ikke tid til det i den siste episoden. Der vil alt handle om NY-NJ. Tror de knekker Phil...Tror aldri slutten vil medføre at NJ går i grisen...Det ligger vel i kortene at onkel Carmine kan bli en reddene engel Endret 4. juni 2007 av Georgio Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Med tanke på alle de dysfunksjonelle besetningene i DiMeo-familien (Soprano), så ser det dårlig ut. Selv om det antakelig er igjen en del innviede folk, er nesten ingen av besetningene sterke. Barese-besetningen f.eks. lider jo av at Larry Boy Barese er fenglset. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg tror serien slutter med at Tony blir knærta. Phil er vel ganske spooked nå som de alt har drept han som lignet (regner med gutta til Phil får med seg dette), og han har jo gått i skjul. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ser for meg Tony står over Phil med et rykende geværløp.. hadde vært noe det, dog en klisjè Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det noe The Sopranos ikke er, så er det klisjéfylt. Tenker vi blir overrasket over utfallet, men det ser mørkt ut for DiMeo-familien. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tony Soprano er sjefen i DiMeo-familien (som nå antakelig er kjent som Soprano-familien). Her står det mye interessant: http://en.wikipedia.org/wiki/DiMeo_Crime_Family Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Uff dette blir alt for skummelt... Men det var vel kanskje opplagt at det ville gå sånn, det bygget jo opp til det. 11. juni vil bli traumatisk. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 spennende serie ja. AJ er så patetisk at det nesten er morsomt å se på Hadde vært en overraskende slutt hvis han kom inn, guns blazin' og reddet familien. Alt kan skje, men jeg tror ikke vi blir skuffet. Lenke til kommentar
Georgio Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Visst NJ knuses og Phil fortsatt troner NY blir jeg utrolig skuffet. Visst jeg har 1 ønske for seriens slutt s må det være at han idioten går 6 fot under Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ingen tvil om at det går mot slutten her. Jeg tror neste episode blir mer dempet enn denne. Krigen er over og Tony har tapt. Han er i prinsippet alene nå når både Silvio og Bobby er borte. Meget mulig han overlever, men hans tid som mob-boss er over. Mens Bobby og Tony lever på minnene (symbolisert med toget Blue Comet) gjør Phil det klart at han ikke bryr seg om det som var ("My scrapbook contains no scraps"). Modelltoget som krasjer etter at Bobby er henrettet symboliserer Bobby og Tonys planer som "krasjer". Stor slutt når Tony sitter alene på senga med sin AR-10 som han fikk i bursdagspresang av Bobby mens som han tenker tilbake på båtturen fra starten på denne sesongen. Spørs om det er denne (AR-10) tittelen på neste episode "Made in America" handler om. Vi fikk også vite at en av de to nærmeste medarbeiderne til Phil er FBI informant, mest sannsynlig Albie. Dette er den eneste forklaringen på at Agent Harris kunne advare Tony før crewet til Phil hadde fått vite noe. Litt rart at Harris som sier han jobber med Anti-terror får vite om slike ting så fort, men dette er vel sånt som de diskuterer i lunsjpausen hos FBI... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tony & co har tapt, ingen tvil om det. Phil vil ha Tony død og vil ikke gi seg før det har skjedd. Hvis ikke dette skal skje, må enten FBI arrestere Phil og andre topper i Lupertazzi-familien eller så må Tony & co klare å kverke Phil først. Det sistnevnte er usannsynlig, ettersom vi veit hvor svake DiMeo-familien er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå