monzilla Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Gjettet og gjettet, det lå jo i luften da. Var en scene i sesong 4 rett før Chris ble sendt på rehab, så snakket Tony med Chris på sykehuset. Det var da han sa at jeg kverker deg hvis du havner på kjøret igjen. Phil blir knertet av Carmine sitt crew. Det er mitt tips. Carmine er lett å manipulere, fyren er jo dum som et brød. Lenke til kommentar
Georgio Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 At det skjer noe i trioen Carmine-Phil-Tony ligger i luften. Så spørs det da hvem som får svi. Noen som vet hvor mange episoder det er igjen forresten?skulle ikke denne delen bare være 8 episoder? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er to episoder igjen. De blir sendt i USA 3. og 10. juni. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Tony dør nok ikke. Det er ingen klare ledertyper til å ta over NJ. Og NY vet at dersom NJ kollapser, så taper de penger på det. Lenke til kommentar
Georgio Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Tony vil neppe død, men mulig han må på rømmen fra FBI. Hadde jo vært en grei og åpen slutt. I sesong 5 sluttet det hele med at hovedmennene i NY ble arrestert, ville vært litt kommunegrått om det samme skulle skjer med NY igjen. Kan det omsider være at Melfi(milfen) sin karakter blir gjort ett stort nummer ut av? Endret 30. mai 2007 av Georgio Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hadde forøvrig vært genialt med Sopranos anno 1970. Der Tony og crewet er små pøbler på vei opp, Sopranos-brødrene er nådeløse, Paulie fortsatt ung osv. Kunne faktisk overgått dagens serie. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kunne vært et godt filmmateriale, det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er litt vanskelig å finne ut info, er det en eller to episoder igjen?, og hvis to, skal disse tas neste søndag, eller må vi vente to uker til finalen? Hadde forøvrig vært interessant om det var Carmine som på slutten endte opp som boss i NY. Noen sier han er dum, men for meg virker han veldig snill, og det ser vi jo og på han i Gudfaren, mafiabosser er ikke bare hensynsløse. Dessuten da kommer vi jo litt tilbake til er vi startet(med faren), så vidt jeg husker har bossene i NY vært Carmine->Sack->Leotardo. Uansett, etter at de to besøkte Phils hus var det jo helt klart at Carmine holdte med Tony, hvis Carmine sa det han mente da og ikke løy. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er to episoder igjen. De blir sendt i USA 3. og 10. juni. 8736280[/snapback] Kilde: http://www.tv.com/the-sopranos/show/314/ep...down;dropdown;5 Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hadde forøvrig vært interessant om det var Carmine som på slutten endte opp som boss i NY. Noen sier han er dum, men for meg virker han veldig snill, og det ser vi jo og på han i Gudfaren, mafiabosser er ikke bare hensynsløse. Du lever i en drømmeverden. I den virkelige verdenen må mafiabosser være harde og brutale for å overleve. Undersotter og konkurrenter er hele tiden på utkikk etter svakheter de kan utnytte, og de er nådeløse hvis de finner noen. Når det er sagt er det heldig for Tony (med alle sine svakheter) at han er boss i en TV-serie og ikke i virkeligheten. Lenke til kommentar
Georgio Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 At Carmine ender opp som boss er slett ikke utenkelig. Dersom Phil blir kverket, kan det godt være det som blir overraskelsesmomentet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hadde forøvrig vært interessant om det var Carmine som på slutten endte opp som boss i NY. Noen sier han er dum, men for meg virker han veldig snill, og det ser vi jo og på han i Gudfaren, mafiabosser er ikke bare hensynsløse. Du lever i en drømmeverden. I den virkelige verdenen må mafiabosser være harde og brutale for å overleve. Undersotter og konkurrenter er hele tiden på utkikk etter svakheter de kan utnytte, og de er nådeløse hvis de finner noen. Når det er sagt er det heldig for Tony (med alle sine svakheter) at han er boss i en TV-serie og ikke i virkeligheten. 8747763[/snapback] Når jeg henviser til Gudfaren er jeg ikke ute etter den virkelige verden heller, men jeg henviste til en god historie. Og mye kan gå ann i en serie. Nå har jeg ikke sett så mange dokumentarer av hvordan det er i virkeligheten, og jeg skjønner jo godt at det kan være vanskelig for en "koselig" boss. Men hvor har du fått så detaljert info om den virkelige mafiaverdenen? Og takk for infoen cun! Endret 31. mai 2007 av Slettet-120696 Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Når jeg henviser til Gudfaren er jeg ikke ute etter den virkelige verden heller, men jeg henviste til en god historie. Og mye kan gå ann i en serie.Nå har jeg ikke sett så mange dokumentarer av hvordan det er i virkeligheten, og jeg skjønner jo godt at det kan være vanskelig for en "koselig" boss. Men hvor har du fått så detaljert info om den virkelige mafiaverdenen? Gudfaren (og da spesielt Gudfaren II) er selvsagt en glimrende film som David Chase & Co har hentet mye inspirasjon fra. Ingenting galt i å vise til den, men jeg tror du tar feil hvis du mener at Little Carmine er Michael Corleone. Det er Phil Leotardo eller evt. Tony som er Michael Corleone, Little Carmine er Fredo. Jeg har vel ikke så detaljert kunnskap om mafiaverdenen, men jeg har da sett de filmene som er verdt å se pluss diverse annet. I tillegg til Gudfaren filmene er Goodfellas obligatorisk, den er også litt mindre romantisert enn Gudfaren. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Gudfaren har blitt trekt opp gjennom Sopranos opptil flere ganger, men jeg tror ikke produsentene vil herme der. Jeg ser for meg en rolig og forutsigbar slutt som svarer på en del spørsmål. Rolig i den forstand at NJ-crewet består, og fortsetter samarbeidet med NY. Det er det som er realistisk. Serien er bevisst på å unngå klisjeer, og at det skal skje noe negativt med anithelten Tony er en klisje. Lenke til kommentar
Georgio Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Seriens første scene er når Tony oppsøker Melfi for første gang. Kanskje siste scene nettopp blir hos Melfi og at noe skjer der...kanskje Tony omsider knuller henne Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Seriens første scene er når Tony oppsøker Melfi for første gang. Kanskje siste scene nettopp blir hos Melfi og at noe skjer der...kanskje Tony omsider knuller henne 8755886[/snapback] Hahaha, hadde vært topp for egoet hans ja Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Til informasjon: Den nyeste Sopranos-episoden går kl 9:00 PM i USA, altså kl 3:00 her til lands. All diskusjon om eller rundt piratkopiering er som vanlig forbudt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gud jeg elsker Sopranos! Spoilere fra episode 20 fra S6(nyeste i statene): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Damm jeg elsket denne episoden. Starten kom som et slag i trynet. Bobby, Silvio og Tony skal alle tre dø. Å de forbanna lakeiene/hitmen(e) til Letardo drepte jo Bobby plain in sight, mens han var i butikken. Å de tok ned Silvio, tror ikke han overlever. Patsy ble jo redd som faen å løp som het H**, noe sikkert alle ville gjort når du har to hitmen ute etter deg. Ble litt forbanna når det kom fram at de drepte feil person, hitman`en til NJ-folka(Tony & Co altså) klarte av en eller annen grunn å drepe en random kar som ligna på Phil Letardo, synd at de ikke fikk drept det svinet. Spent på sesongfinalen, håper Phil er dau av slutten av sesongfinalen minst. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Ble svett av denne ja:) Tror nok ikke mr. Dante kommer seg.. Endret 4. juni 2007 av Bjorhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå