vanilla ice Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Når tror dere vi eventuellt får vite om det blir film? Det har lenge gått rykter om en kommende Sopranos film, men rykter er rykter. Les hva regissøren av Sopranos sa i et intervju her. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tipper det blir en film, Chase får alltids ideer, og HBO skjønner at dette er en pengemaskin. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tipper det blir en film, Chase får alltids ideer, og HBO skjønner at dette er en pengemaskin. Jeg tror at filmen allerede er i produksjon i Chase sitt hode, men at han holder litt tilbake for å gi den litt tid. Jo lenger fansen må vente i uvisshet, jo mer populær kommer den til å bli når det eventuelt blir kjent at en film er i produksjon. For å quote noe jeg leste på wikipedia etter et kjapt søk på "Sopranos"; Det har i løpet av 2007 vært snakk om en mulig film etter serien. David Chase har ikke utelukket dette, men sier at den eventuelt ikke vil fortsette direkte der serien slapp. De fleste av skuespillerne i serien, unntatt James Gandolfini, har stilt seg positiv til en fremtidig film. Synd om James Gandolfini skulle takke nei til rollen som Tony i en eventuell film. Da sier det seg selv at filmen kommer til å bli en dårlig parodi på `Sopranos`. Da vil jeg tørre å påstå at det ikke er noen mening i å lage en film i det hele tatt. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Eneste måtte være dersom Tony er drept, men det blir jo også som en båt uten anker. Viss de får inn en annen skuespiller til å spille Tony, da gråter jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Er en av de få som ikke begynte med Sopranos før i høst. Så den siste episoden i kveld og det føles som jeg har vært i begravelse. Føler meg tom og har egentlig bare lyst til å legge meg. Fankern for en serie. Topp fem over mine tv-seriefavoritter. Visste at slutten skulle være åpen, men fy pokker for en perfekt slutt. Endret 6. mars 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det kommer en film hvertfall, skuespillern som bekrefter det samtidig som eiern av lokalene til "Bada-bing" visstnok har fått ønske fra HBO igjen. http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=563157 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=563157 Er overlykkelig!!!!!!!! Beste nyheten jeg har hørt i 2009!!! Blir sweeeeeet :D :D :D Bare kjedelig at de ikke begynner å filmer før om 1,5 år Endret 19. mai 2009 av Walnuts Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvorfor linker alle til samme link som meg? Jeg hadde den først! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jøss.. Vet ikke om jeg skal gråte eller le av at det kommer en film.. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg fant ingen generell tråd om Sopranos, så jeg spør her... Jeg er ute etter et klipp der Chris skal kjøre en gravemaskin eller noe, så kan han det ikke i det hele tatt. Husker ikke helt, er en stund siden jeg så det nå, men tror det var Chris og Tony som skulle grave ned et lik eller noe. Syns dette var litt morsomt, men klarer ikke å finne noe på youtube. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) ^ Jeg husker ikke hvilken episode det er, men det er isåfall en herlig episode. Liker slike episoder med den stilen og stemningen. Det er koselig. Endret 8. august 2009 av Autzen Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Husker heller ikke akkuratt hvilken episode det er, men husker selve episoden. Chris er høy så han greier ikke kjøre gravemaskinen og Tony må ta over når de skal begrave liket. Genial episode. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Er en av de få som ikke begynte med Sopranos før i høst. Så den siste episoden i kveld og det føles som jeg har vært i begravelse. Føler meg tom og har egentlig bare lyst til å legge meg. Fankern for en serie. Topp fem over mine tv-seriefavoritter. Visste at slutten skulle være åpen, men fy pokker for en perfekt slutt. Gammel tråd, men ja herregud... Så deprimerende slutt... Ingen nyheter rundt film? Vil ikke at de skal ha blitt drept Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 bumper denne, noen så har hørt noe om filmen eller? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 bumper denne, noen så har hørt noe om filmen eller? http://perezhilton.com/2011-03-30-edie-falco-talks-about-the-possibility-of-a-sopranos-movie Goggle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå