Gjest Slettet-120696 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Heihei! , nå er vi snart i gang med de siste møtene med gjengen i New Jersey. Hva er forhåpningene deres til dette?, jeg ble litt skuffet over slutten av del 1, har dere noen teorier på hva som vil skje? Jeg bare håper vi får spenning og ikke så mye familiedrama. Uansett, hvis dere har noe inside info, så please ta den i en spoiler Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Back in action. Nå er det snart Sopranos-time, yihaaa! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Må få sett de 2-3 siste episodene av første del først, gleder meg uansett, skal få kjøpt både DEL1 og DEL2 når de kommer PS; Vet at DEL1 er i butikkene Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ingen serier kan måle seg med Sopranos. Det er en genial serie på alle mulige måter. Skuespillerne er utrolig bra. Det samme må sies om både manus og alt det tekniske. Gleder meg som en liten unge til å få sett på det igjen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Denne uka er nok den beste for de som liker to av de beste seriene fra HBO. Selvfølgelig Sopranos, og min personelige favoritt; Entourage. Første delen av S6 var bra, kanskje litt sånn opp og ned episoder i starten men fremdeles like bra som de gode gamle episodene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hehe, hva var så bra med sesong 6 del 1?, avsluttningen var jo slapp som faen. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Da er del 2 igang! Kos at det endelig er igang igjen, den første episoden var jo spennende selv om det ikke skjedde så mye imo . angående "Bobby's hit": Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For det første var det veldig "uproffosjonelt utført". Skjorte biten som offret rev av fra bobby's skjorte kan inneholde svette som igjen inneholder DNA. Blir spennende og se hvordan det hele utvikler seg videre, blir han mistenkt for drapet feks? Endret 9. april 2007 av ekl1tz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Så episode to i dag, Carmellas sladremunn kan ha satt i gang noe skikkelig ille nå. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Så episode to i dag, Carmellas sladremunn kan ha satt i gang noe skikkelig ille nå. 8401314[/snapback] Ja hva faen var poenget med det? Cristopher mekka jo bare en film ffs også sier hu at ja det er fornæmende i og med at de har brukt Tony litt OMG. Carmela er vel ikke Tony så skjønner ikke at hu ska ha rett til å si noe som helst. Btw, var yber bra film Cristopher laga hehe, og R.I.P Johnny Sack Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg flirte godt fordi filmen var så dårlig jeg men . Var vel bare meg.. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Bygger for smått opp mot mafiakrig no...Johnny Sack er død, og det kjem til å bli ein kamp om å ta over som boss der - trur det blir eindel mafiadreping framøve. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Chris og Tony kommer til å ta livet av hverandre. Chris hater trynet på Tony, og Tony kommer vel til å finne ut at Chris er på kjøret igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Chris hater trynet på Tony Hvor har du det fra, var det ikke bare Carmella som fikk Tony til å tro dette? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Synes serien har startet litt tamt. Den har ikke vært like god som på sitt beste, men det er vel bare "oppvarmingen" til en heftig avslutning regner jeg med. [edit] Har allerede begynt og sett fra første episode igjen nå. Tony har virkelig forandret seg iløpet av 7 sesonger. Betydelig feitere og merkbart eldre. Endret 22. april 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Chris hater trynet på Tony Hvor har du det fra, var det ikke bare Carmella som fikk Tony til å tro dette? 8447912[/snapback] Nja, han har jo opp gjennom alle sesongene gitt uttrykk for det. Den gangen han i ruset tilstand kom inn på strippeklubben med en tom pistol og skjøt? Og all whiningen til Adriana om hvor mye han hater trynet på an. merk mine ord, det skjer noe mellom Tony og Chris denne sesongen. Mitt personlige tips er at Tony kverker Chris fordi at han har funnet ut at Chris er på kjøret igjen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Chris hater trynet på Tony Hvor har du det fra, var det ikke bare Carmella som fikk Tony til å tro dette? 8447912[/snapback] Nja, han har jo opp gjennom alle sesongene gitt uttrykk for det. Den gangen han i ruset tilstand kom inn på strippeklubben med en tom pistol og skjøt? Og all whiningen til Adriana om hvor mye han hater trynet på an. merk mine ord, det skjer noe mellom Tony og Chris denne sesongen. Mitt personlige tips er at Tony kverker Chris fordi at han har funnet ut at Chris er på kjøret igjen. 8449151[/snapback] Håper selv på forsoning. Chris er en bra fyr så lenge han holder seg på matte, hvis han gjør det blir han den nye sjefen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Filmen var faktisk for bra til å være en lavbudsjettshorror... Ser vel den nyeste episoden i morgen tenker jeg... Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Synes litt synd på Paulie Walnuts når Tony ble så sur på han. Han er jo den mest komiske karakteren på Sopranos.. Mitt favoritt sitat fra Paulie så langt fra episoden "pine barrens" som også er min favoritt episode så langt: [Chris and Paulie just botched a hit on a Russian gangster, and are lost in the woods. They call Tony, and get a bad reception] Anthony 'Tony' Soprano Sr.: Listen to me, this guy was a Russian green beret. He was in the ministry of the interior or something. He single-handedly killed 16 Chechen rebels. Be fucking careful. Paulie 'Walnuts' Gualtieri: All right. [hangs up] Christopher Moltisanti: What did he say? Paulie 'Walnuts' Gualtieri: He said the guy killed 16 Czechoslovakians, and he was an interior decorator. Christopher Moltisanti: Interior decorator? His appartment looked like shit. Endret 24. april 2007 av ekl1tz Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Synes litt synd på Paulie Walnuts når Tony ble så sur på han. Han er jo den mest komiske karakteren på Sopranos.. Mitt favoritt sitat fra Paulie så langt fra episoden "pine barrens" som også er min favoritt episode så langt: [Chris and Paulie just botched a hit on a Russian gangster, and are lost in the woods. They call Tony, and get a bad reception] Anthony 'Tony' Soprano Sr.: Listen to me, this guy was a Russian green beret. He was in the ministry of the interior or something. He single-handedly killed 16 Chechen rebels. Be fucking careful. Paulie 'Walnuts' Gualtieri: All right. [hangs up] Christopher Moltisanti: What did he say? Paulie 'Walnuts' Gualtieri: He said the guy killed 16 Czechoslovakians, and he was an interior decorator. Christopher Moltisanti: Interior decorator? His appartment looked like shit. 8461784[/snapback] Haha, ja faen han er en jævla morsom fyr. Btw, trodde han Tony skulle drepe han når de var på den båten ettersom han fikk flashbacks fra når de drepte Big Pussey, eller var det bare det at han hadde skrekk for båter etter at de gjorde det greine? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vi fikk jo helt klar indikasjon på at Tony vurderte noe her, men om Paulie skjønte det, det var litt vanskeligere å se. Men kan ikke si at episoden var noe bra. Det eneste spennende var når Doc Santoro ble "whacket" og vi ahr ikke hørt så mye om han fra før av. Og hva er poenget med å bruke så mye tid på en ung asiatisk fyr?, skjønner ikke hva som er så spennende med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå