Armageddon Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Se, GTA kommer til Wii!! Rockstar har laget en egen Wii versjon av traileren.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja jeg vet 1 april var i går.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Enig. Jeg er ikke så prippen, men skal man drepe barn blir det litt vel på kanten. Ha heller med flere dyr av forskjellig slag. 8286329[/snapback] Støttes. Selv om det blir mer rotte- enn elgjakt i NY. "Wii"-trailern var artig btw. Viser ganske godt hvor mye grafikken skaleres opp. Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 tenkt da, men nå tidens grafikk og at du skal skyte masse folk..... skyte hue av dem osv slik i de gamle spillene.... dette spillet kommer sikkert til og bli forbudt i noen land, slik som dead rising og man hunt ble..... det var vell i tyskland eller noe?? Lenke til kommentar
andir Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) På tide med litt spekulasjonssnadder. Førstmann ut er en bilde-for-bilde analyse av traileren, som du kan finne her. I denne tråden på GTAForums har noen brukere tatt på seg jobben med å kartlegge Liberty City, basert på informasjon fra traileren. I tillegg til Wii-traileren som Armageddon postet ovenfor, så har en annen GTA-fan laget en trailer basert på ekte filmopptak fra NY. Den kan du se . Helt til slutt; et uekte kart over hvordan GTA IV muligens kan bli. Det er ren ønsketenking, men du må innrømme at det hadde vært kult: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. april 2007 av andir Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det mappet ovenfor er drømmen min, hadde vært så utrolig digg. Men er som sagt, ren ønsketekning. Lite sjans vi får se noe sånt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg håper vi får noe lignende San Andreas, jeg. Jeg vil ha en country side å leke hillbilly på. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) hehehehe.. den mapen der hadde virkelig vært en sinsyk drøm EDIT: Er det forresten over hode mulig å få plass til alt sammen på mapen med bedre grafikk og mer I.A + mye annet nytt snacks?! Virker egentlig umulig, blu-ray eller ei Endret 4. april 2007 av tiiim Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er nok fullt mulig, men da blir det mye av de samme teksturerne mange steder eller lavoppløslige teksturer... Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 jammen det vil vi vel ikke ha ?! :S ..hvertfall ikke jeg.. men kunne klart meg med et som var dobbelt så stort som San Andreas jeg, holder i massevis.. Lenke til kommentar
andir Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Mer spekulasjonssnadder. Den 11. mars hintet en bruker ved navn DeepthroatGTAIV på GTAForums.com at GTA IV ville ta plass i NYC. En annen bruker på forumet har tatt på seg jobben med å analysere postene til Deepthroat, ettersom de forteller en historie som peker til mange aspekter ved traileren og GTA IV generelt. Hvem er Deepthroat? En vanlig person med for mye fritid, eller en ansatt hos Rockstar som driver med viral marketing? Hvorfor stemte så mye av det han postet med hva vi vet om GTA IV, selv før traileren kom? Om ikke annet, så er det spennende lesning på en sen kveld. Enjoy. /spekulasjon Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Hvem er Deepthroat? En vanlig person med for mye fritid, eller en ansatt hos Rockstar som driver med viral marketing? 8312023[/snapback] Jeg tipper at det siste er tilfellet. Fet link forøvrig - den slo ihjel en del tid for meg Det virker jo som om noen av historiene Deepthroat forteller er scener fra spillet. Så at Bogota var nevnt. Jeg har hele tiden trodd at det er en viss mulighet for at vi denne gangen reiser mellom ulike verdensdeler (altså langt nok unna hverandre til at de ikke henger sammen i en stor map som tidligere, men at man havner der enten som en del av storyen eller kan fly dit ved å kjøpe billett). Endret 5. april 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lurer på om rockstar faktisk holder seg kun til en by denne gangen? Slik som saints row.. KUN by, ikke noe fjell, ørken, skog osv, slik vi så i SA. Hadde vært litt kjipt egentlig, så det blir spennende å se. Kan ikke vær så lenge til vi får vite det meste om spillet.. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lurer på om rockstar faktisk holder seg kun til en by denne gangen? Slik som saints row.. KUN by, ikke noe fjell, ørken, skog osv, slik vi så i SA. Hadde vært litt kjipt egentlig, så det blir spennende å se. Kan ikke vær så lenge til vi får vite det meste om spillet.. 8312647[/snapback] Neida, kommer ikke til å bli kjipt. GTA 4 sitt Liberty City kommer til å bli MYE større, bedre og flottere enn GTA 3 sitt Liberty City. Det er Rockstar vi snakker om her? Nå har de feilet? (State of Emergency gjelder ikke:P). Er fornøyd uansett om det blir 1 eller 3 byer. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 uuuurgh.. gleder meg til å høre detaljer rundt 18 april.. ahhh.. orgasmiskt!! Det som er kjipt er når GTA IV har kommet ut. Da er det jo mange år til neste GTA... Er temmelig sikker på at Rockstar inkluderer mer enn en by her. De vil nok knuse saints row Regner med en "sommerby" kanskje "vinterby" og Liberty City selfølgelig... kanskje vi også får de fire årstidene:D geniaaaaalt! Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det som er kjipt er når GTA IV har kommet ut.Da er det jo mange år til neste GTA... 8313718[/snapback] Det er vel langt fra sikkert. Regner med at denne generasjonen får flere tileggspill, slik som GTA3-generasjonen og til dels GTA1-generasjonen (om man ser bort ifra navnefeilen GTA2). Fullt mulig med en ny GTA allerede julen 08 eller lignende. Lenke til kommentar
andir Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Det skal jo også komme ekstra nedlastbare episoder, i alle fall til Xbox360. Kommer det noe lignende til PS3? Rockstar and Take-Two will provide Xbox 360 gamers with exclusive access to two epic downloadable episodes of Grand Theft Auto IV via Xbox Live, each with hours of new gameplay content, and available only on Xbox 360 just months after the release of the title. So does this mean mission packs or what? Update: At the event that Microsoft is holding, they say that they are "talking about hours of entirely new gameplay" and that it will be the "best downloadable content experience ever." Also, it is "not just a car or player skin." Edit: Skal visst det. Les artikkel her. Endret 5. april 2007 av andir Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hehe tror deep throat og scotty har litt for mye tid..om de ikke er samme person da noe som hadde vært ganske logisk... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Spillet er jo helt klart lagt til NY! Vi så The Statue of Liberty, Times Square, tror jeg, og den Get A Life bygningen? Jeg tror det var bak den jeg bodde på hotell i fjor! (Det står jo selvsagt noe annet på den bygningen på orntlig, men...) 8271043[/snapback] tror det står panam på den bygningen Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det står 'MetLife' på den bygningen Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 uuuurgh.. gleder meg til å høre detaljer rundt 18 april.. ahhh.. orgasmiskt!! Det som er kjipt er når GTA IV har kommet ut. Da er det jo mange år til neste GTA... Er temmelig sikker på at Rockstar inkluderer mer enn en by her. De vil nok knuse saints row Regner med en "sommerby" kanskje "vinterby" og Liberty City selfølgelig... kanskje vi også får de fire årstidene:D geniaaaaalt! 8313718[/snapback] Meh, skiftende årstider hadde vært bedre , men som de sier smaken er som baken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå