Gå til innhold

Diskuter GTA IV-traileren her


Anbefalte innlegg

Hva som egentli er så stor forskjell på å drepe et barn og et voksent menneske? Nå er ikke jeg GTA motstander, tvert imot, men det er da like ille å drepe noen uansett. At de legger til barn i spillet vil bare gjøre det mer realistisk!

Endret av Backflipp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror dreping generelt blir mye verre i GTA4 enn i forgjengerne. Da var det som å drepe dukker, fordi de var så dårlig animert, men nå når de begynner å bli så realistiske er det mer vemmelig å ta livet deres også.

Men den dagen folk ikek vil drepe noen i ett videospill, da burde noe skje!

Lenke til kommentar
Jeg tror dreping generelt blir mye verre i GTA4 enn i forgjengerne. Da var det som å drepe dukker, fordi de var så dårlig animert, men nå når de begynner å bli så realistiske er det mer vemmelig å ta livet deres også.

8285412[/snapback]

 

Tror ikke jeg får noe problem med å drepe folk.. Det er jo naturlig for mennesker å skape katastrofer og gjøre "onde" ting. Men vanligvis så holdes vi tilbake av samvittighet og moral, så det er jo egentlig sunt og få en slik simulator, så man slipper å gjøre det i virkeligheten.. Jeg nyter å drepe mennesker i spill. Det er jo ingen hemmelighet.

Lenke til kommentar

Husker enda de store sakene på nyhetene da GTA III kom ut....

 

"Man kan drepe uskyldige bestemødre etc"

 

Hvis man eventuelt skulle kunne drepe barn, tror jeg nok at dette vil få store konsekvenser. Rockstar er jo ikke akkurat kjent for å spare på volden :p

 

For min egen del, så kan man godt droppe å ha med barn i GTA serien. Har ikke det store behovet for å gå rundt å drepe barn, selv om dette kanskje ville gjort spillet mer realistisk. Derimot ville det vært kult om det ble lagt til fler dyr i spillet....

Lenke til kommentar
For min egen del, så kan man godt droppe å ha med barn i GTA serien. Har ikke det store behovet for å gå rundt å drepe barn, selv om dette kanskje ville gjort spillet mer realistisk. Derimot ville det vært kult om det ble lagt til fler dyr i spillet....

8286213[/snapback]

Enig. Jeg er ikke så prippen, men skal man drepe barn blir det litt vel på kanten. Ha heller med flere dyr av forskjellig slag.

Lenke til kommentar

De spillene i GTA-serien som har hatt flere, seperate byer har vært GTA og GTA2. Da ekskluderer jeg San-Andreas sitt system, for selv om det jo var flere byer i samme spill, så var poenget at det skulle være en hel stat i stedet for en by.

 

GTA og GTA2 derimot, hadde seperate byer som (i hvert fall i GTA) var spredt utover hele "USA", med forskjellige storylines osv...

 

Min teori er at når de nå velger å lansere en GTAIV, så går de muligens tilbake til røttene og lager flere seperate byer med distinkte forskjeller og åpner dermed mulighetene for et VIRKELIG åpent gameplay. Du kan med andre ord kanskje stikke fra vestkysten til østkysten hvis problemene blir for store, eller kanskje du kan besøke GTA:London?

 

Rockstar sin promo-policy er ganske spennende, da den åpner for slike diskusjoner og teorier. Kanskje "Liberty City"-teaseren bare viser én av byene, én av personene, én av storylinene?

 

De er jo tross alt kjent for å utvide mulighetene drastisk for hver storlansering!

 

EDIT: må legge til at dette er litt ønsketenking også da... :p

Endret av Kjetil J
Lenke til kommentar
De er jo tross alt kjent for å utvide mulighetene drastisk for hver storlansering!

8290223[/snapback]

Hvis forskjellen mellom GTA IV og GTA III er like stor som forskjellen mellom GTA III og GTA II, da er det grunn til å glede seg. Jeg vet ikke hvordan man overgår overgangen fra 2D til 3D, men Rockstar overrasker meg alltid.
Lenke til kommentar

Dan Houser har jo sagt at; "there will never be children in GTA games", så jeg tviler på at det er barn i GTA IV. Da spørs det om det man ser på benken bak hovedperson i traileren er et resultat av menneskets evne til å tolke villt, eller om Dan Houser har skiftet mening i ettertid. Personlig tipper jeg på det første alternativet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...