Gå til innhold

Diskuter GTA IV-traileren her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så ekstremt skuffet over person/sted.. Tiden er grei for meg, ville enten ha nåtiden eller midten av 70-tallet..

Men jeg har aldri likt New York.. Hele byen virker på en måte så.. tettpakket.. Vet ikke hvordan jeg skal få sagt det, vanskelig å forklare..

Lenke til kommentar

Bare sånn for sikkerhetsskyld.. Er det lov? og i så fall, er det lov å legge ut linker her på forumet? Ikke det at det blir noe problem å få henda på det, for oss som vet hva som er hva her på verdensvevet..

Uansett, så selger de kanskje utgaver av bladet på narvesen eller noen spillsjapper.

Lenke til kommentar

Det er i hvert fall måker med i spillet, som vi ser i traileren (husker ikke om det har vært måker i tidligere GTA-spill). Hvis man ser nøye etter, så sitter det visstnok et barn på en benk til venstre når du ser hovedpersonen for første gang.

Hvis det er med barn, så blir det en vanskelig problemstilling. Det vil enten være mulig å drepe dem eller ikke. Hvis det er mulig, så vil det bli hard motstand fra flere hold, spesielt fra media, og sikkert bannlyst i mange land (i hvert fall i Tyskland). Hvis det ikke er mulig, så blir litt av frihetsfølelsen fratatt. Da vil jeg heller at Rockstar dropper å ha med barn i det hele tatt.

Dyr ville vært kult. Hunder, katter, rotter, krokodiller i kloakken, Bigfoot osv. Det var jo masse fisk, skilpadder, hai og mye annet rart i vannet i SA, så jeg ser på det som en mulighet at noen landdyr blir inkludert denne gangen. Håper dem inkluderer et stort villmarksområde som i SA, med alle slags mulige dyr.

Lenke til kommentar
Det er i hvert fall måker med i spillet, som vi ser i traileren (husker ikke om det har vært måker i tidligere GTA-spill). Hvis man ser nøye etter, så sitter det visstnok et barn på en benk til venstre når du ser hovedpersonen for første gang.

Hvis det er med barn, så blir det en vanskelig problemstilling. Det vil enten være mulig å drepe dem eller ikke. Hvis det er mulig, så vil det bli hard motstand fra flere hold, spesielt fra media, og sikkert bannlyst i mange land (i hvert fall i Tyskland). Hvis det ikke er mulig, så blir litt av frihetsfølelsen fratatt. Da vil jeg heller at Rockstar dropper å ha med barn i det hele tatt.

Dyr ville vært kult. Hunder, katter, rotter, krokodiller i kloakken, Bigfoot osv. Det var jo masse fisk, skilpadder, hai og mye annet rart i vannet i SA, så jeg ser på det som en mulighet at noen landdyr blir inkludert denne gangen. Håper dem inkluderer et stort villmarksområde som i SA, med alle slags mulige dyr.

8281359[/snapback]

det var måker i SA.. men de var helt tynne "papirmåker", på traileren til iv så ser man duer også et par ganger :) ser ikke no barn :(

EDIT: ahh nå ser jeg barnet, det er en liten jente med "pippi fletter" på benken til venstre for statuen... kult

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Mener å ha hørt noe om at Rockstar kanskje skal ha lagt til dyr og barn i spillet... Isåfall vil nok dette vekke stor oppsikt blandt GTA motstandere... Løpe rundt å knerte småunger  :ermm:

8281005[/snapback]

Kunne jo blitt en interessant diskusjon. Dette var noe av det jeg savnet i de andre GTA-spillene. Egentlig er det jo sykt å drepe folk i spill, uansett, men hvorfor skal det være forskjell på gammel \ ung?

:hmm:

Lenke til kommentar

Jeg og. Og om det blir det, tviler jeg på at det blir oppdrag som omhandler det.. "Drep ungen til banksjefen, for å understreke ett poeng." Det blir for mye for min del.. Og det kan jo bli vanskelig å spille det med den hensikt å ikke ta liv av barn. Har jo kjørt over hundrevis av personer i GTA ved uhell. Kjipt å kjøre over skoleunger liksom, finner liksom ikke mye glede i det, utrolig nok. Samme med dyr og. En måke her og der er greit, men føler heller ikke for å kjøre over hunder og katter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...