Lasse 90 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Er det mulig å få tak i det bladet i Norge? Uten å bestille over nettet eller noe Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Regner med at et par entusiaster skal få scannet og lagt bladet ut på nettet slik at alle kan lese det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Er så ekstremt skuffet over person/sted.. Tiden er grei for meg, ville enten ha nåtiden eller midten av 70-tallet.. Men jeg har aldri likt New York.. Hele byen virker på en måte så.. tettpakket.. Vet ikke hvordan jeg skal få sagt det, vanskelig å forklare.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bare sånn for sikkerhetsskyld.. Er det lov? og i så fall, er det lov å legge ut linker her på forumet? Ikke det at det blir noe problem å få henda på det, for oss som vet hva som er hva her på verdensvevet.. Uansett, så selger de kanskje utgaver av bladet på narvesen eller noen spillsjapper. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Elsker den sangen på traileren ass Synes det er en fin trailer men det er synd at den er så kort Endret 30. mars 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 filmen har blit lasted ned lit over 1000 ganger fra min server ^^ den http://www.tg07.com/GTA/ Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Lurer på hvor mange ganger traileren har blitt sett over hele verden Sikkert en del ganger... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hmm hvis dere ser helt i starten når man får se menneskene fra siden i det 29 sekund, der er det en sånn rampe opp til butikken, men menneskene bare går gjennom den Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Mener å ha hørt noe om at Rockstar kanskje skal ha lagt til dyr og barn i spillet... Isåfall vil nok dette vekke stor oppsikt blandt GTA motstandere... Løpe rundt å knerte småunger Lenke til kommentar
andir Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det er i hvert fall måker med i spillet, som vi ser i traileren (husker ikke om det har vært måker i tidligere GTA-spill). Hvis man ser nøye etter, så sitter det visstnok et barn på en benk til venstre når du ser hovedpersonen for første gang. Hvis det er med barn, så blir det en vanskelig problemstilling. Det vil enten være mulig å drepe dem eller ikke. Hvis det er mulig, så vil det bli hard motstand fra flere hold, spesielt fra media, og sikkert bannlyst i mange land (i hvert fall i Tyskland). Hvis det ikke er mulig, så blir litt av frihetsfølelsen fratatt. Da vil jeg heller at Rockstar dropper å ha med barn i det hele tatt. Dyr ville vært kult. Hunder, katter, rotter, krokodiller i kloakken, Bigfoot osv. Det var jo masse fisk, skilpadder, hai og mye annet rart i vannet i SA, så jeg ser på det som en mulighet at noen landdyr blir inkludert denne gangen. Håper dem inkluderer et stort villmarksområde som i SA, med alle slags mulige dyr. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Håper bare animasjonene blir "flytende"... Grusomme animasjoner sålangt i spill-serien! EDIT: Leif came by! Endret 31. mars 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Det er i hvert fall måker med i spillet, som vi ser i traileren (husker ikke om det har vært måker i tidligere GTA-spill). Hvis man ser nøye etter, så sitter det visstnok et barn på en benk til venstre når du ser hovedpersonen for første gang. Hvis det er med barn, så blir det en vanskelig problemstilling. Det vil enten være mulig å drepe dem eller ikke. Hvis det er mulig, så vil det bli hard motstand fra flere hold, spesielt fra media, og sikkert bannlyst i mange land (i hvert fall i Tyskland). Hvis det ikke er mulig, så blir litt av frihetsfølelsen fratatt. Da vil jeg heller at Rockstar dropper å ha med barn i det hele tatt. Dyr ville vært kult. Hunder, katter, rotter, krokodiller i kloakken, Bigfoot osv. Det var jo masse fisk, skilpadder, hai og mye annet rart i vannet i SA, så jeg ser på det som en mulighet at noen landdyr blir inkludert denne gangen. Håper dem inkluderer et stort villmarksområde som i SA, med alle slags mulige dyr. 8281359[/snapback] det var måker i SA.. men de var helt tynne "papirmåker", på traileren til iv så ser man duer også et par ganger ser ikke no barn EDIT: ahh nå ser jeg barnet, det er en liten jente med "pippi fletter" på benken til venstre for statuen... kult Endret 31. mars 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Mener å ha hørt noe om at Rockstar kanskje skal ha lagt til dyr og barn i spillet... Isåfall vil nok dette vekke stor oppsikt blandt GTA motstandere... Løpe rundt å knerte småunger 8281005[/snapback] Kunne jo blitt en interessant diskusjon. Dette var noe av det jeg savnet i de andre GTA-spillene. Egentlig er det jo sykt å drepe folk i spill, uansett, men hvorfor skal det være forskjell på gammel \ ung? Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ikke så tydelig akkurat, men her kan man se anntydningen av en unge fra traileren... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kanskje det går ann å voldta folk gå bort til små barn å si " jeg har godteri i lomma, bare ta vis du vil" Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kanskje det går ann å voldta folk gå bort til små barn å si " jeg har godteri i lomma, bare ta vis du vil" 8282760[/snapback] Nei, håper ikke det blir barn i IV. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg og. Og om det blir det, tviler jeg på at det blir oppdrag som omhandler det.. "Drep ungen til banksjefen, for å understreke ett poeng." Det blir for mye for min del.. Og det kan jo bli vanskelig å spille det med den hensikt å ikke ta liv av barn. Har jo kjørt over hundrevis av personer i GTA ved uhell. Kjipt å kjøre over skoleunger liksom, finner liksom ikke mye glede i det, utrolig nok. Samme med dyr og. En måke her og der er greit, men føler heller ikke for å kjøre over hunder og katter.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kanskje det går ann å voldta folk gå bort til små barn å si " jeg har godteri i lomma, bare ta vis du vil" 8282760[/snapback] Du er syk Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kanskje det går ann å voldta folk gå bort til små barn å si " jeg har godteri i lomma, bare ta vis du vil" 8282760[/snapback] Du er syk 8283916[/snapback] Sykt effektivt.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kanskje det går ann å voldta folk gå bort til små barn å si " jeg har godteri i lomma, bare ta vis du vil" 8282760[/snapback] Tviler på at de faktisk gidder å mekke "Lommemannen" i GTA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå