Gå til innhold

Diskuter GTA IV-traileren her


Anbefalte innlegg

Dette ble virkelig en fin dag på skolen. Hadde helt glemt at denne kom ut.

Syns grafikken virket fin..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wmplayer%202007-03-30%2000-34-40-46.jpg

 

Jeg ser for meg ei breiside på vei inn i denne folkemassen. Dagligvarer flyvende overalt.

 

Og sjekk ut vannet da.. :dribble:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wmplayer%202007-03-30%2000-34-55-51.jpg

 

Jeg har savnet gta

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller vel svært liten rolle om fyren er øst-europeer eller vest-europeer osv.. i hvertfall for meg. Å være ghetto-gangsta som i SA var liksom ikke min greie i utgangspunktet, men spillet var jo like genialt for det. Hovedpersonens etniske bakgrunn og hudfarge spiller ingen trille.

Endret av Milorg
Lenke til kommentar

Mmmm. Heartstopper :)

Må si at denne traileren var verdt å vente på. Dessuten hadde jeg håpet på New York

Hadde ønsket att jeg selv kunne velge hva slags fyr jeg ville spille, men men.

Bra rockstar ikke valgte den rap hiphop gansta stilen som var i SA(er et knallbra spill, men likte ikke helt den stilen)

Håper det snart kommer mer filmer og bilder som viser litt gameplay også

Lenke til kommentar

Synes traileren lover veldig bra. Øst-europeer innvandrer til NewYork(ellerno?) tro jeg kan bli et veldig bra opplegg! Håper vi får se noe til russisk mafia da. Gleder meg som en onge til dette spillet, bare så kjipt at vi må vente på pc release!

Endret av Sneerk
Lenke til kommentar

Hvis Liberty City er mer eller mindre en kopi av New York i full størrelse og samtidig detaljert så skal det være stor nok lekegrind for de fleste. Det er en enormt stor og variert by. Synes dette ser veldig spennende ut. Litt FOR spennende. Nå husker jeg hvordan jeg ventet og sikla etter Saints Row for et par år siden. Dette blir enda værre.

 

"Hood"-opplegget i SA (og Saints Row) som du nevner fungerte jo utmerket det, men GTA har vel hatt tradisjon for å skifte miljø mellom hver tittel. Ettersom SA er det eneste i GTA serien som er hip-hop basert så vil jeg vel ikke akkurat si at det er DET som er GTA noe mer enn de andre miljøene er det.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad for at det blir en Østeuropeer.

Mye lettere å personifisere seg med en Østeuropeer enn med en Amerikaner synes jeg.

 

Jeg klarte aldri og personifisere meg med de Ganzta Homiene i SA.

Det var det som gjorde at jeg ikke likte SA.

Håper på italiensk(Sopranos aktig) Mafia og Russisk og Japansk mafia.

Håper man kan velge "familie" litt ut i spillet.

Endret av Zollid
Lenke til kommentar

Ettersom det stemte at vi skal til New York i GTAIV, så kan man vel anta at resten av informasjonen fra et tidlig rykte stemmer.

 

Rumours says a leak from Rockstar New York itself told them the new GTA would play in New York City, in the early 90's. The main characters should be white and the story will tell a conflict between the Russian Mafia and the Italian Mafia

 

But this isn't everything. The same leak should have told that the gameplay has changed. GTA IV is thougher than the previous GTA and also more realistic and lesser arcade.

 

Jeg stusser litt på denne biten: "The main characters..." Er det flere man kan spille som, eller mener de andre karakterer vi møter? Kanskje episodematerialet som kommer til 360 er forskjellige historier, hvor du styrer forskjellige karakterer?

Endret av andir
Lenke til kommentar

Synes det er guts av rockstar å lage gtaIV der du spiller som øst-europeer/russer. Forestiller meg ikke at dette ville vært førstevalget til amerikanske gamere.

Personlig tror jeg det blir mye lettere å leve seg inn i den rollen enn som f.eks. amerikansk gangster eller noe i den varrianten.

 

Noen som vet når neste trailer kommer? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...