DurinVIII Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg driter i grafikken. Jeg så en russer. Jeg liker russere. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kanskje dette også bare er en liten finte fra R* også? Han sier jo "I've killed people, smuggled people, sold people" Kanskje vi skal spille historien hans FØR han kommer til NY? At dette på en måte er slutten? La konspirasjonsteoriene flyte! Og til de som synes at grafikken mangler ting; da spiller du feil spill hvis det er den nyeste grafikken du vil ha, GTA=gameplay for alle pengene! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 "In Soviet Russia, the state is shooting at YOU!" Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har sett en del på depth-of-fielden nå. Den er veldig lik den som brukes i Trackmania. Med andre ord ser det ut som en depth-of-field som kan brukes i spillmotorer, som igjen betyr at det mulig er en feature i selve spillet, mest sannsynlig i cut scenene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Kanskje dette også bare er en liten finte fra R* også?Han sier jo "I've killed people, smuggled people, sold people" Kanskje vi skal spille historien hans FØR han kommer til NY? At dette på en måte er slutten? La konspirasjonsteoriene flyte! 8271253[/snapback] Kanskje man blir trent opp som terrorist i NY og må sprenge offentlige bygninger? Det ville laget overskrifter det. Og til de som synes at grafikken mangler ting; da spiller du feil spill hvis det er den nyeste grafikken du vil ha, GTA=gameplay for alle pengene! 8271253[/snapback] Nå da. Ja takk begge deler. Det virker som om Rockstar ikke har kjørt så hardt på grafikk siden GTA3. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kanskje man blir trent opp som terrorist i NY og må sprenge offentlige bygninger? Det ville laget overskrifter det. 8271269[/snapback] Præhæhæ. Ser det for meg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Oj, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Lasta ned HD versjonen av traileren på laptopen og så den på flatskjermen. Det var ganske imponerende må jeg si, sånn grafikkmessig. Herlige åpningsbilder ifra New York, og det første jeg tenkte var New York 1950/60. Men så så jeg bilen og skjønte at det var nåtid. Grafikken var uansett alt jeg ønsket meg. Også, detaljene!! Har sett filmen en god del ganger nå, og det ligger i detaljene. Se f.eks på bilen som kjører nedover gaten etter det bildet med den blå bilen, og måten den reagerer når den kjører over den metallplaten. Kan jo være rigget til denne filmen, men både fysikken og lyden stemte perfekt spør du meg. Det er flere klipp ifra gaten hvor folk står og snakker, og det også ser ut som er forbedret. Det klippet ifra havnen, hvor en ser havnearbeidere i bakgrunnen.. Alt ser så levende ut! Hovedpersonen ser ut til å være øst europeer ja. Tror ikke han er persisk/arabisk.. Han snakker jo om menneskesmugling, som er mest utbredt i øst-europa. Også klærne tyder på dette. Fikk egentlig det meste ut av denne traileren. Ville vite hvor det var, når det var og hvem det var. Fikk jo svar på det.. Regner med det kommer flere bilder ifra GTA i de kommende månedene. Dette ser bra ut! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) http://www.tg07.com/GTA/t_gta4_trailer1_720p.wmv (right click save as) der kan dere laste den ned Endret 29. mars 2007 av Nightmeare Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det store spørsmålet blir jo om man kan styre et av de større flyene inn i noen av de kjente bygningene. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Bra reklameplakater også; Ølet "Pißwasser" (ser det ut som), filmen "I slept with your mom", TV-serien "Americas next Top Hooker", "Heart stopper 6lb Burger". Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 http://konsollguiden.no/content/view/1749/1/ Youtube, screenshots osv.. HF. Hadde vært genialt om R* tok en flint ja, som nevnt. At målet er å komme seg til NY og det er slutten. Drive med smugling i europa, tjene penger osv. Så komme seg til NY hvor spillet storien slutter, og enorm cliffhanger elns. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Perhaps things will change, kanskje spillet har endret karakter og det handler om å gjøre helt andre ting enn det man er vant med fra tidligere utgaver av GTA? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 "perhaps here, things could be different" Yeah right.... Han må tro om igjen der ja! Likte veldig godt stemingen teaseren ga. Dette er trosalt GTA. Nå kan vi bare lene oss tilbake å vente på mer bilder og filmer. Jeg vil tippe Rockstar har et par overaskelser på lur som også vil dukke opp.. Jeg vil tro med 100% sikkerhet at spillet kommer til å bringe oss noe helt nytt i en aller aen form som vi ikke har sett før! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Tror egentlig at man begynner i Liberty City, etter en tvilsom fortid, hvor man må bygge opp navn og streetcred.. Er det bare meg eller virker dette spillet mye mer seriøst enn sine forgjengere? (Med unntak av reklameskiltene ^^) Uansett, jeg tror ikke vi så alt det GTA har å by på i denne teaseren. Regner med de ikke dropper all villmarken i fordel for en diger by.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Er det bare meg eller virker dette spillet mye mer seriøst enn sine forgjengere? 8271307[/snapback] Er litt enig her. Det er trist om dette er hovedpersonen som prøver å få ett bedre liv, men ender med å drepe masse mennesker, som vi vet er meningen med GTA. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Håper det blir noen flere byer en bare NY. Sånn som i San Andreas. Og jeg likte ikke tanken på og være en øst-europeer eller terrorrist. Endret 30. mars 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Vil gjerne ha litt skog og sånt ikke bare storby, men gleder meg til å gå rundt på gata og drepe folk med den fyren EDIT: leif Endret 30. mars 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kanskje vi slipper å trimme, klippe håret og spise mat hele tiden, og kan konsentrere oss om å spille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå