Gå til innhold

Diskuter GTA IV-traileren her

Anbefalte innlegg

Jeg synes det manglet litt på grafikken. Særlig bilene. De så så glatte ut, for få detaljer.

8271109[/snapback]

Bedre med et smooth spill med god feeling en et med alt for god grafikk plaget med lag og tearing. Tenkt deg når du får nitro på taxien din og suser nedover mot times square i 200 km/t. Da er det en fordel at det går smooth slik at fartfølelsen er på plass.

Artig med clunky bells reklame hatten :cool: Er på et av bildene postet over

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GTA IV blir bra. Ser ikke ut som det er noe online-spill.

8271114[/snapback]

Ah! Der har man ett tema.

Det blir jo presentert en karakter i filmen. Det betyr at det ikke blir online-mulighet?

For å være ærlig hadde det ikke gjort noe om det ikke var det.

Lenke til kommentar

GTA i New York blir herlig. Jeg kan bare begynne å fantasere om radiokanalene, men hvor flott hadde det ikke vært å høre selveste Sinatra synge for full guffe i det man setter seg inn i en bil for første gang. :D

Start spreading the news

I'm leaving today

I want to be a part of it, New York, New York

These vagabond shoes

Are longing to stray

And make a brand new start of it

New York, New York

I want to wake up in the city that never sleeps

To find I'm king of the hill, top of the heap

These little town blues

Are melting away

I'll make a brand new start of it

In old New York

If I can make it there

I'll make it anywhere

It's up to you, New York, New York.

I want to wake up in the city that never sleeps

To find I'm king of the hill, top of the heap

These little town blues

Are melting away

I'll make a brand new start of it

In old New York

If I can make it there

I'll make it anywhere

It's up to you, New York, New York.

Frank Sinatra - New York, New York

Endret av andir
Lenke til kommentar
Litt interessant at det er depth of field i traileren. Bygningene langt unna er diffuse.

8271126[/snapback]

Positivt eller negativt?

8271140[/snapback]

Jeg synes det er negativt fordi jeg vil se det som er langt unna. Det er mer realistisk uten depth of field når det er meningen at det skal være som om man ser det med "sine egne øyne".

MEN, jeg tror kanskje den effekten bare er for filmsnuttene i spillet, og da er det bare kult.

Lenke til kommentar

Grafikken var jevnt over lekker, men bilene så ikke så altfor bra ut. Kan også nevne at jeg absolutt ikke likte karakteren. Hele greia med å være en fattig øst-europeer er ikke tiltrekkende for meg, og grafikken i ansiktet hans var ikke noe å skryte av.

Bortsett fra det så ser spillet stemningsfullt ut, men det var et eller annet som jeg ikke klarer å sette fingeren på, som jeg ikke likte helt.

Blir spennende å se utviklingen av dette her, og jeg håper den blir stor.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke ha et MMO der andre spillere kan komme og ødelegge for lokingen min.

Jeg kunne akseptert en LAN-mulighet, eller mulighet for spill over Internett, med private servere der man selv kunne bestemme.

8271145[/snapback]

Tenk deg en gjeng med fjortisser forkledd som rumenske tiggere med cerebral parece. Under fretexklærne har de rocketlauncher og kevlar armor og de skyter deg i ryggen når du passerer dem intetanende. "Mission Failed" nei takke meg til en god single player jeg kan spille i fred.

Lenke til kommentar
Jeg synes de bilene man får se nært er veldig fine og detaljerte.

8271189[/snapback]

Bare de ser like bra ut når man kræsjer de.

8271198[/snapback]

Ja, håper det er flere deler som løsner. GTA har hatt god ødelegging av biler i de tidligere spillene, men fysikken har vært forferdelig. Det regner jeg med at de fikser.

Lenke til kommentar
Det ser ut som en liten bug i nedre høyre hjørne på ca. 43. sekunder. Noe svart som ligger over "nettingen".

8271222[/snapback]

Ja, det er stolpene som holder oppe konstruksjonen bak nettingen. De "skinner" igjennom.

Se også på 18 sekunder, helt i bakgrunnen nede til høyre ser det ut som verdenen bare slutter etter den siste skyskraperen.

Mange av bygningene som er i bakgrunnen under traileren er også snodige. De er diffuse, men ser fortsatt ut som de ikke er like detaljert som de andre bygningene. Det er nesten som om de bare er en "plakat".

Skyggeleggingen er også støyfull til tider. Håper de fikser det før de lanserer det.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Se også på 18 sekunder, helt i bakgrunnen nede til høyre ser det ut som verdenen bare slutter etter den siste skyskraperen.

Mange av bygningene som er i bakgrunnen under traileren er også snodige. De er diffuse, men ser fortsatt ut som de ikke er like detaljert som de andre bygningene. Det er nesten som om de bare er en "plakat".

8271237[/snapback]

Haha! Herlig. Kanskje de ikke er ferdig med å modellere hele byen. Snakker vi utsettelse?

Bare det blir ett bra spill er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...