Gå til innhold

Vurdér brukeren over deg MKII

Anbefalte innlegg

Ok, jeg savner den koselig "Vurdér brukeren over deg"-tråden, så jeg bestemte meg for å lage en ny. I motsetning til den andre tråder, som var full av spam, har denne litt strammere retningslinjer for å sikre høyere kvalitet på postene.

Reglene er som følger:

* Man skal skrive utfyllende innlegg med hele setninger. Å bare skrive "Kul avatar", "Fra nord-Norge" o.l. medfører tortur.

* Man skal skrive sitt personlige inntrykk på brukeren som poster over, ikke diverse fakta man leser i signaturen og profilen. Kjenner du ikke brukeren, spar den til noen andre som gjør det.

* Å poste innlegg med "Ey!! Det var min tur! L00l" er ikke lov.

* Kardemomme-regelen "Man skal ikke plage andre ...".

* Man kan reservere poster, men man kan ikke reservere en post; reise til Spania i to uker og komme hjem og whine over at noen har vurdert brukeren før deg.

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, EvenT:

Ser deg titt og ofte i musikkategorien, noe som kun er pluss. Virker som du har mye kunnskap, spes omkring musikk.

Ellers så har du jo noen intressante interesser i profilen din :p Joda, liksom.

Ellers en hyggelig person etter hva jeg har fått med meg!

Goodie! :)

Lenke til kommentar

edge:

Lagt merke til denne brukeren ved flere anledninger. Dessverre har han falt for SO sitt kolde grep, men jeg tror at han poster noen "ordentlige" poster. Ser ut til å ha en grei musikksmak, men Stonegard burde vært på toppen av den Last.fm-lista. ;)

Spiller også gitar, og har en setning i signaturen som bare musikere skjønner.

Alt i alt en god bruker, men som tilbringer for mye tid i OT-baren.

Lenke til kommentar

trevakt

Uttaler seg til stadighet om ting han ikke har peiling på (har jeg et inntrykk av).

Og vi kjenner alle hans spesielle tråder. Han vokser med tiden, og det kan synes i postene hans. Den siste tiden har vi, eller rettere sagt jeg, sett en mer moden trevakt som nå er klar til å bevege seg utenfor sitt lille tilholdssted - OT-baren.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
trevakt

Uttaler seg til stadighet om ting han ikke har peiling på (har jeg et inntrykk av).

Og vi kjenner alle hans spesielle tråder. Han vokser med tiden, og det kan synes i postene hans. Den siste tiden har vi, eller rettere sagt jeg, sett en mer moden trevakt som nå er klar til å bevege seg utenfor sitt lille tilholdssted - OT-baren.

8278784[/snapback]

En bruker som poster mye bra. Jeg har lest en del av ham både i OT-baren, sex og samliv og musikk. Det virker også som han skriver korrekt norsk, og ikke bare skriver slik som han snakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...