Gå til innhold

TES: Oblivion sine "Major Skills" gir ingen mening!

Anbefalte innlegg

Installer Oscuro's Oblivion Overhaul og problemet er løst. ;)

8344544[/snapback]

Støtter den,

men det Andre driver med kalles powerleveling. Det ødelegger så jævli mye av spillet (derfor jeg digger OOO nå). Hele poenget med at fienden blir sterkere med deg er at du har utfordring utover i spillet (altså i motsetning til Morrowind som ble dritlett på 30+). Når du levler minor skills går ikke motstanderen opp i level med deg, fordi enkelt: du lvler ikke.

Innstaller OOO og du trenger alle major skillene for å overleve!

8345050[/snapback]

Det kalles powerleveling per definisjon, når du vet hva det heter, per definisjon.

Poenget er at spillet skubber deg i den retningen.

Jeg *måtte* spille uten mods *en* gang -- og det angrer jeg på.

Skulle installert OOO med en gang.

Nå er spillet nesten ødelagt på grunn av 101% reflect damage, 85 i armor, 100% resistance to magic... :(

Fikser OOO på det også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig, jeg har i alle fall ikke funnet ting som Mundane Ring og andre überkraftige ting i OOO. Eller jo, men da beveget jeg meg langt vekk fra allfarvei og måtte slakte et tyvetalls Sylvan Rangers. Bort sett fra at jeg hadde hamstret usynlighetsspells gjennom 30+ timer, så jeg slaktet ingenting, bare løp som fanden. (Å slakte én ranger tok meg 50-100 piler, og jeg gikk rett ned på 3 av deres, da jeg var i level 15.)

Poenget er uansett at du skal jobbe sørens mye mer for tinga - du finner ikke Mundane Ring i level 2 beskyttet av en rotte nå lenger.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...