^fmj Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det sitter et esc elitegroup g732 hk i pcen, det som stod under maskinvare før jeg formaterte var "mini-pci 802.11b". Sliter også med å finne en driver til modemet. Det skal være et "Agere systems ac 97 modem" Har prøvd rimelig mange forskjellige stykker nå, begynner å bli litt lei. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det sitter et esc elitegroup g732 hk i pcen, det som stod under maskinvare før jeg formaterte var "mini-pci 802.11b". Sliter også med å finne en driver til modemet. Det skal være et "Agere systems ac 97 modem" Har prøvd rimelig mange forskjellige stykker nå, begynner å bli litt lei. 8270607[/snapback] Som jeg ser på "mini-pci 80..." er det snakk om et nettverkskort? Jeg ville kjøpt et nytt. Det kortet du beskriver er ikke så "kjent" som mange andre. Og du vil nok få en del "feil" drivere. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Everset sier: Harris / intersil prism 2.5 wireless 802.11b controller. Intersil kjøpte viss opp harris i sin tid, intersil har igjen blitt oppkjøpt av conexant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå