Heilage Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Marley bør bytte avatar. Ikke fordi avataren ikke er pen eller passer til nicket, men fordi alle vet hvordan brukeren bak ser ut og han er kanskje den hviteste på forumet. Fin avatar, men du bør fortsatt bytte. 8271966[/snapback] Hva skulle jeg byttet til? Så får jeg vel si min mening: Jeg vet ikke hva wh1tes avatar er, men den er veldig tøff og ser ut til å være et bilde av en veldig barsk mann. Dessuten er det denne du har brukt en stund nå, så du er lett å identifisere med den. Ikke bytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Du er kreativ, du går på M&K, det er din oppgave. Du har hatt et par bra. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bytt.. den er litt kjedelig og ordinær kanskje... på den annen side, om du blir lett gjenkjent for den så ikke bytt:p Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) woops, misforsto Endret 30. mars 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Morsom og original avatar! Ikke bytt Til Kristoffer1989: Ikke midt i blinken, stygge farger. Men original. Vurder et skifte Endret 30. mars 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 wh1tes avatar er av Jeremy Piven, noe som passer utmerket godt selvbildet hans. Kristoffer sin er av Buckethead, en latterlig dyktig gitarist. Fargene passer til mannen, så det er ingen grunn til å bytte. Domokun, derimot, var såvidt morsom da den først dukket opp. Ikke ulikt Bundy var Domokun et småteit konsept som hadde fungert i små doser, men som vi blir bombadert med selv så mange år etter konseptet tapte seg. Jeg foreslår øyeblikkelig bytte. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 wh1tes avatar er av Jeremy Piven, noe som passer utmerket godt selvbildet hans. Kristoffer sin er av Buckethead, en latterlig dyktig gitarist. Fargene passer til mannen, så det er ingen grunn til å bytte. Domokun, derimot, var såvidt morsom da den først dukket opp. Ikke ulikt Bundy var Domokun et småteit konsept som hadde fungert i små doser, men som vi blir bombadert med selv så mange år etter konseptet tapte seg. Jeg foreslår øyeblikkelig bytte. 8272973[/snapback] Steffy må aldri bytte. Det er enkelt å kjenne deg igjen på avataren, dessuten et fantastisk bra motiv. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Okstad: Søt liten katteavatar med rosa farger. Jeg har desverre ikke sett mye til deg før, så avataren har for min del ingen tilknytning til nicket ditt. Men avataren er ganske så fin, og jeg ser ingen grunn til at du burde bytte den ut. Snorre Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Orresnei burde helt klart ikke bytte avatar, Zelda er tidens spill. I tillegg til dette så er det et fint kjennetegn på denne moderatoren. Mvh. Martin. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Nei, ikke bytt. Den var stilig. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Thewiz må ikke bytte så fort vaffal, den der var nais. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Acolyt3. Ikke bytt avatar. Når jeg ser den kjenner jeg igjen at det er du som poster. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ikke bytt avatar, den ser kul ut. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Lightning Wolf har kanskje den mest passende avataren til et nick som det går ann. Her har vi en fantastisk avatar som beskrives av nicket. Du har hatt avataren så lenge jeg kan huske. For all del, ikke bytt avatar. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Lightning Wolf har kanskje den mest passende avataren til et nick som det går ann. Her har vi en fantastisk avatar som beskrives av nicket. Du har hatt avataren så lenge jeg kan huske. For all del, ikke bytt avatar. 8274096[/snapback] Snorre har en topp avatar, alle kjenner den igjen. Likte spessielt godt hva du gjorde til jul. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ikke vurder meg!! Må bare kommentere at det ble sagt at Eirik må bytte vekk bob marley avataren sin. Wtf lizm? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Okstad: Bare få deg en ramme du så er den perfekt! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Okstad: Bare få deg en ramme du så er den perfekt! 8274133[/snapback] Will do. Liker din. Den er langt fra anonym og hver gang jeg ser den stråler det Acolyt3 av den. Edit: Ramme er lagt til. Endret 30. mars 2007 av Okstad Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Ikke vurder meg! Tusen takk okstad! Sånnt er hyggelig å høre : ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ikke vurder meg! Hvem pokker skal man vurdere når du spammer sånn i din egen tråd? Den fungerer ikke noe særlig godt så lenge det diskuteres så heftig her inne, egentlig. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg