Gå til innhold

Bør brukeren over deg bytte avatar og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Marley bør bytte avatar. Ikke fordi avataren ikke er pen eller passer til nicket, men fordi alle vet hvordan brukeren bak ser ut og han er kanskje den hviteste på forumet. Fin avatar, men du bør fortsatt bytte.

8271966[/snapback]

Hva skulle jeg byttet til?

Så får jeg vel si min mening: Jeg vet ikke hva wh1tes avatar er, men den er veldig tøff og ser ut til å være et bilde av en veldig barsk mann. Dessuten er det denne du har brukt en stund nå, så du er lett å identifisere med den. Ikke bytt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wh1tes avatar er av Jeremy Piven, noe som passer utmerket godt selvbildet hans. Kristoffer sin er av Buckethead, en latterlig dyktig gitarist. Fargene passer til mannen, så det er ingen grunn til å bytte.

Domokun, derimot, var såvidt morsom da den først dukket opp. Ikke ulikt Bundy var Domokun et småteit konsept som hadde fungert i små doser, men som vi blir bombadert med selv så mange år etter konseptet tapte seg. Jeg foreslår øyeblikkelig bytte.

Lenke til kommentar
wh1tes avatar er av Jeremy Piven, noe som passer utmerket godt selvbildet hans. Kristoffer sin er av Buckethead, en latterlig dyktig gitarist. Fargene passer til mannen, så det er ingen grunn til å bytte.

Domokun, derimot, var såvidt morsom da den først dukket opp. Ikke ulikt Bundy var Domokun et småteit konsept som hadde fungert i små doser, men som vi blir bombadert med selv så mange år etter konseptet tapte seg. Jeg foreslår øyeblikkelig bytte.

8272973[/snapback]

Steffy må aldri bytte. Det er enkelt å kjenne deg igjen på avataren, dessuten et fantastisk bra motiv.

Lenke til kommentar

Okstad:

Søt liten katteavatar med rosa farger. Jeg har desverre ikke sett mye til deg før, så avataren har for min del ingen tilknytning til nicket ditt. Men avataren er ganske så fin, og jeg ser ingen grunn til at du burde bytte den ut.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Lightning Wolf har kanskje den mest passende avataren til et nick som det går ann. Her har vi en fantastisk avatar som beskrives av nicket. Du har hatt avataren så lenge jeg kan huske. For all del, ikke bytt avatar.

8274096[/snapback]

Snorre har en topp avatar, alle kjenner den igjen. Likte spessielt godt hva du gjorde til jul. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...