Gå til innhold

En ny norsk casual PvE guild. Interessant?


Anbefalte innlegg

Etter ett år med WoW er jeg lei av å måtte stille opp fire-fem ganger i uken for å kunne "nyte" end-game hulene til Blizzard. Jeg ser som eneste løsning å ta saken i egne hender, men er avhengig av mange interesserte.

 

Det vil bli en horde guild, der alle starter med en level 1 character og spiller seg sammen oppover til level 70. Planen min er å rekruttere 25 spillere, slik at vi kan kjøre 2 raids i Karazhan når vi kommer dit. Når vi starter på 25-manns huler, vil det bli rekruttert fler. Det vil ikke være mer enn to raids i uken når vi er i Karazhan, men dette vil bli utvidet til 3 dager i uken når vi starter 25 mann.

 

Guilden er helnorsk og all kommunikasjon vil foregå på norsk.

 

Dersom du ikke greier følgende krav, vil du bli fjernet og en ny rekrutt vil bli tatt inn.

 

Level 10 etter en uke.

Level 20 etter to uker.

Level 30 etter en måned.

Level 50 etter to måneder.

Level 70 etter fire måneder.

 

Lyder det interessant? :hmm:

 

Bare et forslag til guild taktikk, er åpen for andre forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil ikke si at det er så jævla casual å sette tidspress på spillerne?

8271706[/snapback]

 

Det er for å sikre at den nye characteren skal være en main og ikke en alt. Kan du komme på en mer "casual" metode for å få i gang en vellykket raiding guild ?

Lenke til kommentar

Tweaky: Vellykket og casual raiding guild er antonymer.

 

Smeagoldfish: Mitt inntrykk av den gjenge casual er at tidspress og å binde seg er et stort no-no. Som regel spillere med jobb og andre ting å drive med, som spiller World of Warcraft en time nå og da for rekreasjon. Om det så hadde vært 12 måneder så hadde ikke det hatt noe å si, men heller det med at en setter en casual-tag samtidig som man begynner å sette rammer.

Lenke til kommentar
Tweaky: Vellykket og casual raiding guild er antonymer.

 

Smeagoldfish: Mitt inntrykk av den gjenge casual er at tidspress og å binde seg er et stort no-no. Som regel spillere med jobb og andre ting å drive med, som spiller World of Warcraft en time nå og da for rekreasjon. Om det så hadde vært 12 måneder så hadde ikke det hatt noe å si, men heller det med at en setter en casual-tag samtidig som man begynner å sette rammer.

8272206[/snapback]

 

Mulig jeg ordla meg litt feil. Dette er ikke en guild for de som bare kan spille en time i ny og ne, men for de som kun kan dedikere to dager i uka til raiding, og ikke fem seks.

Lenke til kommentar
Tweaky: Vellykket og casual raiding guild er antonymer.

 

Smeagoldfish: Mitt inntrykk av den gjenge casual er at tidspress og å binde seg er et stort no-no. Som regel spillere med jobb og andre ting å drive med, som spiller World of Warcraft en time nå og da for rekreasjon. Om det så hadde vært 12 måneder så hadde ikke det hatt noe å si, men heller det med at en setter en casual-tag samtidig som man begynner å sette rammer.

8272206[/snapback]

 

Uten rammer kommer du aldri noen vei, casual eller ei.. Skal man opprettholde et casual raiding-guild er du nødt til å skaffe folk som ikke stikker etter en time osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...