Gå til innhold

"ekko" lyd når jeg spiller...


Anbefalte innlegg

Når jeg spiller CS eller lignede så virker lyden så innmari rar, akkurat som det er et ekko hver gang jeg skyter eller lager lyd.

Jeg har prøvd å installere(ikke av-installere men installere på nytt) lyd driverne på nytt, men det hjelper ikke.

 

Kan det være hardware relatert?

Jeg har forresten et integrert lydkort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg spilte FireArms (en Half-Life Mod) i dag - testet ut litt av hvert - blant annet EAX support (Configration>Audio>Enable EAX hardware) og da fikk jeg en forferdelig ekko lyd :smile: Ikke noe for meg med andre ord.

Jeg bruker Asus A7N8X med onboard nForce2 lyd og det kan jo være det... :smile:

 

_________________

.:. Asus A7N8X Deluxe .:. AMD 2100+ .:. 512MB DDR-Ram .:. Sapphire Radeon 8500 .:.

 

[ Denne Melding var redigert av: Grim Aramis på 2002-12-16 01:50 ]

Lenke til kommentar

Takk for tipsa...når dere never EAX....så kommer jeg på at jeg drev å tulla med det der.

Var ikke helt sikker på om jeg hadde EAX (Hva står det for egentlig ?), så jeg prøvde meg fram...det rare er at jeg fortsetter å få sånn ekko lyd selv etter jeg har gått ut av spillet.

 

F. eks når jeg spiller sanger og det er en som synger....jeg hører nesten ikke stemmen hans i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-16 15:03, skrev sedsberg:

Høres nesten ut som en Karaoke-funksjon eller noe. :smile:


Hvis en kabel ikke sitter ordentlig i, eller det er brudd på jord-lederen til lyden så kan det bli slikt. Men som regel pleier lyden bli veldig svak også da.


Vet ikke om det kan være det. Tenkte bare å nevne det.


Vet heller ikek om det er det, men dette kan skyldes en jordingsfeil ja. sjekk om det er spenning i tårnet og om du har konstant strøm i høytalerledning.

 

når du tar på høytalerpluggen med hånda kommer det noen "burre" lyd da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...