scribbleh Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei jeg driver å lager en nettleser og den er vel så å si ferdig nå men det er masse rare greier som jeg skal fikse med tia.. og har kommet til ett punkt nå.. Linker på nettsider som linker til nye vinduer.. de åpnes med IE, hvordan får jeg de til å bli åpnet med min nettleser? kan hende dette er noe som gjøres utenom VB.. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 nice:) men får " Error 1 Type 'frmBrowser' is not defined." Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Du er nødt til å bytte ut frmBrowser med navnet på formen hvor IE-objektet er plasert, samt bytte ut WebBrowser1 med navnet på ditt objekt. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 webBrowser1 heter den.. formen hvor webBrowseren er heter Form1. men får det ikke til å funke.. skifta frmBrowser til Form1 så får jeg denne meldingen Form1 is not defined. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå