Sangesland Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 hvor på nettet kan jeg kjøpe BB, D&G osv til en billig penge? er veldig godt fornøyd med BB boxerene jeg har Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hmm... jeg har ingen anelse ! Det med Brifs elns og shorts var skummelt. jeg liker best de bb boxerne som sitter stramt så skal være obs på å kjøpe bare detframover. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Noen som har noen anbefalinger av litt lange boxere, eller var det briefs det het, som ikke krøller seg oppover så lett Helst under 200/250 kr, men hvis de er behagelig nok så gjør det ikke noe om de koster litt mer. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Björn Borg ftw ! Ellers har du jo calvin klain(ck) dolce gabana elns Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bare jeg som går i Tommy Hilfiger underbukser? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er de digge ? Er edt silke eller bommull ? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg elsker Bjørn Borg Har mange.. kunne sikkert hatt mange flere, men de har så mange stygge farger til jenter Kjøper samme merke til typen. De varer og blir ikke utslitt. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg digger også Björn Borg boxerene. De er billige (kjøpt på nett) og kjempegode. Enestes som plager meg er at lappen bak kan gnage litt på helt nye. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hvor kjøper du de på nett? og hva er billig? De koster 200 i butikken. Lenke til kommentar
abandonow Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor får jeg kjøpt Adam boxerene (oslo), eller evnt. online? Prøvd å google, men finner ikke no. Den butikken jeg kjøpte i sist, er lagt ned eller no. Husker jo ikke hva den het heller. Digger de boxerne. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor får jeg kjøpt Adam boxerene (oslo), eller evnt. online? Prøvd å google, men finner ikke no. Den butikken jeg kjøpte i sist, er lagt ned eller no. Husker jo ikke hva den het heller. Digger de boxerne. JC selger adam boxere:) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Heisann folks. Jeg går for det meste i Bjørn Borg boxere, de er gode og gå i , og de har en bra kvalitet. Men de koster jo en del da, men det er vel egentlig verdt det viss man vil ha skikkelig kvalitet. Men jeg lurer på hvor man kan får tak i CK, og D&G boxere i Akershus? Har sett i Lillestrøm, og Strømmen shoppingsenter. Men fant ingenting. Noen som vet om det finnes i Lørenskog? Metro, eller Triaden shoppingsenter? Går også fint viss dere vet mo noen steder som selger det i Oslo også Takker for svar! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 D&G boxere i Akershus? Volt på Strømmen storsenter har (eller hadde, iallfall) D&G-boksere. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 D&G boxere i Akershus? Volt på Strømmen storsenter har (eller hadde, iallfall) D&G-boksere. K. Skal sjekke om dem kanskje har noen. Har sett BB boxere der i hvert fall Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 50/50 av mine boxere er AM/PM og ID, begge merkene i "silke aktig stoff. . Ike slike som lar snabben henge og dingle men vanlige boxere( ) Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bare jeg som går i Tommy Hilfiger underbukser? Har Hilfiger boxer jeg og. De er veldig behagelige. Ellers liker jeg D&G og Calvin Klein sine. Noen som har erfaring med et merke kalt Björkvin eller liknende? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 hvor kjøper du de på nett? og hva er billig? De koster 200 i butikken. Det hun sa Lenke til kommentar
abandonow Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Andre forhandlere enn JC (evnt. nettbutikker) som selger Adam boxere? Finnes jo knapt en JC butikk igjen i Oslo, ihvertfall ikke i sentrum. Er vist en på CC Vest og en i bogstadveien.. bogstadveien går jo an da det ikke er SÅ langt unna, men fortsatt litt stress da jeg sjeldent er på de kanter av byen. Så er det noen andre, nærmere sentrum, så hadde det vært fett om noen sa i fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå