Gå til innhold

Den store boxer tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper jeg kommer over de Axe-boxerne selv. De er veldig gode å gå, selv om folk kanskje forbinder det litt for mye med deo'en som ikke akkurat har et godt rykte på disse trakter.

9000657[/snapback]

Om noen sammenligner bokserne med deodorantene er det bare å få de til å prøve ut bokserne selv. Du finner selvfølgelig bedre boksere på markedet, men vil du ha en god bokser som ikke koster skjorta, er det et bra valg.

Lenke til kommentar

En mørk vinterdag i 2006 kjøpte jeg min første Bjørn Borg bokser, deretter har jeg bare kjøpt og brukt Bjørn Borg, vanvittig gode boksere og det blir rett og slett uvant med noe annet. Men jeg bruker også litt Man Basic, noen hvite jeg kjøpte på Dressmann, de er helt ok. Tror det nå har utviklet seg til å bli mye psykisk med tanke på bruken av Bjørn Borg hos meg. Axe bokseren hadde jo vært litt kult å fått prøvd, er sikkert god den.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

VELDIG glad det er flere enn meg som synes Man Basic -boxerne fra Dressmann er førstevalget når det gjelder kjøp og bruk..

Ikke det at jeg har noe i mot andre merker, men folk har da en tendens -ved kjøp av dyrere merker- til å inneha en merkelig trang til å vise dem frem, ved å dra buksa langt nedpå baken..

No offence.. (eller, jeg vet egentlig ikke), men jeg føler et snev av hat mot de personene.. For meg ser det rett og slett bare så fjernt tragisk ut.. Boxere, eller undertøy -som det jo er, skal være UNDER buksa, derav navnet!

Mulig jeg er en smule eldre enn resten her, men når man har kommet til det stadiet at man ikke synes det er flaut eller galt at boxeren synes i det offentlige rom, da burde man i det minste bli blendet av den gigantiske varsellampen..

Føler at jeg er på en helt annen planet enn resten her... (mulig jeg tok mange over en kam her nå, men jeg snakker om de som "viser frem" boxeren sin, ikke de som bare vil ha et "dyrere plagg" ..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...