Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 De eneste skikkelige gode boxerne jeg har nå er 2x CK, 2x D&G og 1x Moods. Liker alle omtrent like godt, men finnes det noe annet jeg bør prøve? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 De eneste skikkelige gode boxerne jeg har nå er 2x CK, 2x D&G og 1x Moods. Liker alle omtrent like godt, men finnes det noe annet jeg bør prøve? 8734947[/snapback] Hva er prisen på D&G boxerene dine? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 250 og 300 tipper jeg, en med stor og en med liten logo. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvilke farger liker dere best på BB boxerne? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hvilke farger liker dere best på BB boxerne? 8792095[/snapback] Rosa og Grå med Rosa skrift Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Grå med rosa skrift er faktisk den værste fargen. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 hva skjer med at alle kjøper merke klær a? :S poenget med å kjøpe en bokser til 300,- når du kan få 2 for 100?.. kjøper kun ting på dressmann jeg billig og bra am:pm og man underwear fra dressmann er digg Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 hva skjer med at alle kjøper merke klær a? :S poenget med å kjøpe en bokser til 300,- når du kan få 2 for 100?.. kjøper kun ting på dressmann jeg billig og bra am:pm og man underwear fra dressmann er digg 8929173[/snapback] Fordi noen er glad i utstyret sitt og kjøper derfor det mest behagelige, selv om det koster mye. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Bruker stort sett BB og CK boksere, men har også AXE og noen fra H&M. Får vel teste ut Moods of Norway. Lenke til kommentar
Ob3yM3 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har aldri prøvd D&G-boxerne, hvordan er de? Bruker for det meste BB og MoN - synes de er ganske like å ha på seg. CK-boxerne er også veldig gode, og fine av utseende. Selv foretrekker jeg dog BB. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei. Etter å ha vasket noen boxershorts her forleden, fant jeg fram til en fiffig detalj på vaskeseddelen på AXE boxerene mine. Det var bilde av en dame og en magnet, noe som da blir dame-magnet sammensatt. Noe som kanskje ikke er så rart med tanke på reklamen: "AXE, built to stretch." Mvh LockBreaker Kan være at noen har lagt ut dette før, men jeg legger det ut igjen jeg. (EDIT: Dette var litt OT da kanskje, men fikk ikke lov til å poste det et annet sted.) Endret 25. juni 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Freds boksere er deilige å gå med Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bare jeg som er veldig lei av fjortisser som tror de er kule med BB-boxer som viser de fram til alle og enhver? Selv går jeg med MAN fra dressmann, og Shine. Veldig behagelige Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Axe-boksere fås på Meny til 20,- nå, for de skulle visst ikke selge de lenger. Vet ikke om det gjelder alle Meny-butikkene, men. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Axe-boksere fås på Meny til 20,- nå, for de skulle visst ikke selge de lenger. Vet ikke om det gjelder alle Meny-butikkene, men. 8997235[/snapback] Får håpe jeg rekker å slå kloa i noen da. Det er en billig penge for en godt over middels bokser. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kjøpte meg fire boksere fra Björn Borg hos Kleins i dag. Knallfarvede pastellboksere i fargene rosa, signalgrønn, fersken og gul. Billige var de også, de var nedsatt fra 199,-/stk til 99,-/stk. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Håper jeg kommer over de Axe-boxerne selv. De er veldig gode å gå, selv om folk kanskje forbinder det litt for mye med deo'en som ikke akkurat har et godt rykte på disse trakter. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 bruker BB og ID.. men er ikke typen som går med buksa nede på knærne for og vise hvordan boxer jeg har på.. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Går for det meste i AXE her. De er billige og gode og gå i. Man trenger jo ikke bling bling boxere til flere hundre kroner. Endret 4. juli 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er svak for Frank Dandy, jeg.. Blir et par nye boksere til uka, antagelig, og tenkte å prøve noe annet enn Frank Dandy. Anbefalinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå