Gå til innhold

Den store boxer tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har to hvite boxere. Går kjempefint så lenge man ikke slurver med papirarbeidet :)

8366981[/snapback]

Ha ha! Dagens! :p

Liker Björn Borg godt. Siden jeg ikke fant så mange nettbutikker som selger disse, hvilke VANLIGE butikker selger BB? Nevn gjerne dårlig eller bra utvalg også -_-

Lenke til kommentar
Her i huset går det i ID og Bjørn Borg boxere. ID boxerene er helt OK, er ganske billige :)

8359904[/snapback]

ID? Hvor får man kjøpt det, pris?

8364165[/snapback]

får kjøpt di hos cubus hvertfall. :)

EDIT: har en ID boxer med tiger skin, g-r-r-r :love:

Endret av drugis
Lenke til kommentar
Liker Björn Borg godt. Siden jeg ikke fant så mange nettbutikker som selger disse, hvilke VANLIGE butikker selger BB? Nevn gjerne dårlig eller bra utvalg også -_-

8369068[/snapback]

Carlings selger BB-boksere, det samme gjør JC. :) Begge butikkene har greit utvalg.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke alt oppstyret rundt BB boxere, egentlig. 250,- for én bokser (eller 300,- for to), er landeveisran spør du meg.

Selv har jeg boksere fra Dressmann (Man er vel merket), og fra Jack&Jones (samt noen bambus-boksere av det überbillige slaget). Har prøvd BB boksere og ærlig talt så er det ikke så stor forskjell fra andre merker.

Greit nok, en del av dere er ute etter kvalitet og mener virkelig det, men jeg tror at flesteparten er merkeryttere som kun kjøper det fordi andre gjør det og skryter av de.

No offense.

Lenke til kommentar

8369068[/snapback]

Hvor bor du? :)

8369550[/snapback]

Telemark. Gjerne butikker i Oslo også. Helst "butikknavn" som JC, Carlings og Urban som er nevnt. Takker folkens! :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke alt oppstyret rundt BB boxere, egentlig. 250,- for én bokser (eller 300,- for to), er landeveisran spør du meg.

Selv har jeg boksere fra Dressmann (Man er vel merket), og fra Jack&Jones (samt noen bambus-boksere av det überbillige slaget). Har prøvd BB boksere og ærlig talt så er det ikke så stor forskjell fra andre merker.

Greit nok, en del av dere er ute etter kvalitet og mener virkelig det, men jeg tror at flesteparten er merkeryttere som kun kjøper det fordi andre gjør det og skryter av de.

No offense.

8369411[/snapback]

Jepp, enig med deg. Jeg har bare to BB nå -_- Skal ha ca 5-6 stk så jeg kan bytte på. Det går mye i BB fordi det er in, og jeg personlig digger designet og komforten og kvaliteten. Men mesteparten av mine boxere er billige, hvite greier. Funker helt ok det og :)

Lenke til kommentar
Her i huset går det i ID og Bjørn Borg boxere. ID boxerene er helt OK, er ganske billige :)

8359904[/snapback]

8364165[/snapback]

8369138[/snapback]

Hehe, stemmer det. Får kjøpt på Cubus, sikkert H&M også. Pris ligger vel på sån ca 50-70kr kan jeg tenke meg?

Lenke til kommentar

8359904[/snapback]

8364165[/snapback]

8369138[/snapback]

Hehe, stemmer det. Får kjøpt på Cubus, sikkert H&M også. Pris ligger vel på sån ca 50-70kr kan jeg tenke meg?

8370754[/snapback]

Nei, ID er Cubus-merke, og har verste kvaliteten ever og ser generelt dårlig ut. Pris 99kr.

Lenke til kommentar

ikke kjøp hvite boksere hvis du planlegger å trene i dem, faen. Kjøpte meg 10 hvite boksere før vintern, spiilte basket 1 sessong, og nå ser dem faen meg ikke ut, ikke for å være ekkel her, men det er fakta, til trening anbefaler jeg gode solide svarte boksere, viktig at det er god kvalitet--- noen som vet om noen som lager gode solide trenings boksere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...