PlatinumFlyer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 ... men hvis du kan få tak i Fruit Of The Loom boxere, som ofte kommer i litt større og lengre modeller, og veldig behaglige. ... 8291097[/snapback] Er ikke det saan du kjoper i syv-aatte pakke for fem dollar?? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 BB eller CK er alltid sikre vinnere Lenke til kommentar
Cerwinator Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 ... men hvis du kan få tak i Fruit Of The Loom boxere, som ofte kommer i litt større og lengre modeller, og veldig behaglige. ... 8291097[/snapback] Er ikke det saan du kjoper i syv-aatte pakke for fem dollar?? 8297907[/snapback] stemmer Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jaha. Hvis det er "de beste" saa... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Synes D&G-boxerne med bred kant er de beste Calvin Klein er heller ikke ille. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 D&G boxerne er gode, men liker ikke helt designet på den brede kanten, hverken på de nye eller gamle modellene. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Man Basic fra dressmann Billige, comfy, gjemt under ei buksa. Endret 8. april 2007 av Veritas_ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det har jeg aldri tenkt over, men etter en kjapp tur i skapet fant jeg ut at jeg stortsett har Blend og Axe boxere. Jaja. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har Björn Borg boksere og noe annet greier fra Cubus tror jeg. Tror strikken til BB har mye lengre livstid enn de fra Cubus. De blir bare slakkere og slakkere. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 hvordan er axe bokserne?... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) hvordan er axe bokserne?... 8349835[/snapback] Har hørt at de skal være veldig gode =) Er vel bare å kjøpe og prøve? Tror de ligger på rundt 79,- på matvarebutikker Kristian G: Men strikken i Bjørn-Borg har en tendens til å bli ødelagt, og trekke seg sammen så hele passformen i boxeren krøller seg. Endret 10. april 2007 av FredericC Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 hvordan er axe bokserne?... 8349835[/snapback] Har hørt at de skal være veldig gode =) Er vel bare å kjøpe og prøve? Tror de ligger på rundt 79,- på matvarebutikker Kristian G: Men strikken i Bjørn-Borg har en tendens til å bli ødelagt, og trekke seg sammen så hele passformen i boxeren krøller seg. 8349971[/snapback] Jeg har nok ikke hatt mine lenge nok til at slitasjen skal ha blitt så stor. Hvilke boksere anbefaler du som er av god kvalitet? (Ikke sånn gangsterstor silkeliknende greier altså.) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Er ikke helt sikker på hva du mener med "sånn gangsterstor silkeliknende greier" men som jeg sier litt lengre oppe i tråden, så synes jeg at D&G-boxerne med bred strikk er klart best. Men hva man liker er personlig Disse her med lange ben. Endret 10. april 2007 av FredericC Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Altfor vide boksere som bare glir langt opp på magen. Må nok sjekke ut de D&G-bokserne der ja! Takk. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 hvordan er axe bokserne?... 8349835[/snapback] Har hørt at de skal være veldig gode =) Er vel bare å kjøpe og prøve? Tror de ligger på rundt 79,- på matvarebutikker Kristian G: Men strikken i Bjørn-Borg har en tendens til å bli ødelagt, og trekke seg sammen så hele passformen i boxeren krøller seg. 8349971[/snapback] Hvilke størrelser er det?.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Liker ikke bb boksere lenger. Jo, de er behagelige. Men ALLE har dem jo, uanesett hvor du snur deg.. Atm bruker jeg bare noe billig greier.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Moods of Norway lager de klart beste boksershortsene. Trange, behagelige og utrolig kule. Bjørn Borg lager også gode boksere, men de er kanskje en smule kjedelige. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Bjørn Borg boxere. MEN! må være 1pakninger. hvorfor? fordi to pakkene virker som er mye billigere produsert. passer ikke så bra til kroppen. calvin klein boxere er fine EDIT : 800innlegg Endret 11. april 2007 av drugis Lenke til kommentar
LasH Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Her i huset går det i ID og Bjørn Borg boxere. ID boxerene er helt OK, er ganske billige Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 "Silke"bokser er også voldteksboxer. Viss man springer vrikker den seg innover i ræva.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå