jacoP Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Etter en lang diskusjon i en annen tråd starter jeg boxer tråden. Her kan du diskutere hvilke boxere som er best og hvorfor! Endret 27. april 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg syns dere skal bruke Grandpa's Discowear fra Moods of Norway. De har et sjarmerendes utseende og skal visst være skikkelig behagelige:-) Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvor i Oslo kan man få mood's boxer? Steen og Strøm? Bruker stort sett BB CK & Boss boxere. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 brandstad byporten ,byporten, jernbanetorget 9 brandstad oslo city bugatti oslo as , paleet, karl johans gt 37-41 companys bogstadveien as pur norsk, theresegt 14 volt as c.c west, lilleaker vn 16 volt as industri gt. industri gt 40 volt bogstad vn, bogstad vn 43 volt bryn, østensjø vn 79 volt grensen, grensen 4 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 TDK er stas. Ellers er ID-boxerne fra Cubus (?) av alle ting gode behagelige og ikke altfor dyre. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ta tar man en tur ut imorra og kjøper boxere som ser ut som har hatt ei tur i faens oldemors klesskap Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har et par BB boxere, men de der "man" greiene fra dressmann er jo greie. Diggeste jeg har er "Dovre classic", utrolig deilige å gå i. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 TDK er stas. Ellers er ID-boxerne fra Cubus (?) av alle ting gode behagelige og ikke altfor dyre. 8275111[/snapback] TDK boxerne er drit digge. Liker også boxere fra adams, de er billige og digge. Har mest björn borg men liker de ikke så mye lenger, er for tighte og fjortiz. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Bare jeg som kjøper boxere i nøytrale farger og ikke flasher dem til allle? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Alltid syntes silkeboksere er en smule harry, bomull osv er mye finere... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Alltid syntes silkeboksere er en smule harry 8280765[/snapback] Hvor mange er det som bruker silkeboksere, egentlig? kolleckio: Ikke bare deg, nei, men det er jo in å gå med BB-boksere høyt oppe og med bukse på midten av rumpa. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Silkeboksere er deilige å bruke nor du sitter i ro, men om du skal bevege på deg er de ett rent helvette.. Boksa sklir ned, og de er alt for lite tøyelig 0_o moser jo utstyret! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Sånn til info, de dere kaller silkeboksere er nok polyester Men det er uansett forferdelig ukomfortable =/ Endret 31. mars 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 L.O.G.G bokere er toppen, skikklig gode Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg er ikke noe glad i boxere av bomull, for de har en tendens til å krølle seg oppover. Derfor foretrekker jeg de som er laget av polyamid. De fleste boxerene mine er av merket JBS (eller Provo?). Det er litt stivt å ikke få mer enn 3-4 boxere for tusenlappen, men de holder lenge. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Sånn til info, de dere kaller silkeboksere er nok polyester Men det er uansett forferdelig ukomfortable =/ 8281989[/snapback] Takk, det skulle jeg til og si. Takk for at jeg slapp det denne gangen. Jeg bruker stort sett hvite CK, Ralph Lauren, Bjorn Borg og Tommy Hilfiger i rangert rekkefolge. Lenke til kommentar
Cerwinator Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) var faktisk ute å kjøpte meg godt over 10 boxere for ikke så lenge siden, kjøpe en god varisajon av merker og typer, var veldig fornøyd med noen perry ellis 89% nylon, 10& cotton. veldig behagelig til hverdagsbruk. Til trening synes jeg Marwin sportsboxer fra cubus er digge. ellers så har CK maaaange foskjellige modeller, og du kan lett gå på en smell når du kjøper CK, har kanskje 7 CK boxere (forskjellige modeller), synes bare 2-3 av dem er behaglige. Er du en fan av større tøy boxere som ikke er tettsittende, er logg fra h&m noe jeg har alldri likt, men hvis du kan få tak i Fruit Of The Loom boxere, som ofte kommer i litt større og lengre modeller, og veldig behaglige. Men de Perry Elllis boxerne jeg nevnte er absolut å anbefale. Endret 2. april 2007 av Cerwinator Lenke til kommentar
nerval Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg syns dere skal bruke Grandpa's Discowear fra Moods of Norway. De har et sjarmerendes utseende og skal visst være skikkelig behagelige:-)....... got them.. veri sweet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå