Atomics Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg sliter rett og slett med Sync av video og bilde, mens spillet går rimlig flytende mener nå jeg...har enda ikke fått noen store kampscener opp, men det er flytende på første NOD brett. Mens alle cut scenes før og etter, så er lyden mye raskere enn bildet, så enten går noe for tregt, eller noe for fort... Noen som har samme problem eller vet om en løsning? Takk PC: XP3000+ 1,5 GB PC 2700 Radeon 9800 PRO 128 MB ca. 11% ledig på installerete partisjon. Noe mer info som trengs? EDIT: Testet Patch nå, men selv om sikkert en god del funker bedre, så går det galt på videoer over 15-20 sekunders lengde og syncen faller ut Endret 30. mars 2007 av Atomics Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Eg har problem med at Videoen henger seg opp mellom 3-14 sekunder og så fortsette. Virke som om det e noe feil med lesing fra DVD-en, men den er jo helt splitter ny og haringen riper. Skjer at jeg går ut fra spillet og så komme inn igjen så varer ikke avbrytelsene så lenge men de er fortsatt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå