swirix Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hei, noen som anbefaler en musmatte til microsoft habu? har en steelpad s&s nå,men den bråker og man kjenner veedlig godt hvis det er bare et lite støv korn under. ! forhåndstakk : ) Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 QPAD mattene kan du ta en titt på. Lenke til kommentar
swirix Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 har sett litt på Qpad ct den virker god og har en passe størrelse! har også sett på xt-r noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg har Q-Pad XT-R og Habu, og de fungerer dårlig sammen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bruker QcK steel tøymatte og Habu, og det funker ganske dårlig.. musen blir upresis.. bruker ett gammelt playstation magasin som musematte nå da.. mye bedre.. Kjøp en plastmatte elns, for virker som at laseren til Habu er ganske kresen 0_o Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg bruker Icemat musmatte til min Logitech MX 518 og for å unngå bråk fra støvkorn,har jeg 3 biter med glides tape under hver plass på musen. Dette gjør at musen heves litt høyere over musmatten og støy/ulyder fra støv,partikler og lignende fjernes så og si helt. At musen heves litt høyere går heller ikke ut over musens egenskaper slik som noen tror,det gjør det i allefall ikke hos meg. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Steelpad 5L er noe av det bedre du kan bruke til lasermus. Matten er spesielt testet for det. Matten er vel den hardeste av de myke på grunn av 5-lags oppbyggingen, men helt lydløs og du merker ikke støvkorn på den, men uten å være "soggy" som en den andre myke matter er. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bruker en func 1030, som jeg synes er meget bra kombinasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå