Krankemot Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg lurer på hvor mye det koster å leie en skaphenger... Når man leier fra f.eks esso, går det ann å leie en henger på en stasjon, og lever den på annen? jeg finner ikke noe om dette på sidene dems. Spør hvis dere lurer på noe mer. Håper dere kan hjelpe meg :9 -Snorre Lenke til kommentar
otis Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 På Statoil i Trondheim så tar dem 400,- for en hel dag, om jeg ikke husker helt feil. 12 timer, tror jeg. De har ikke muligheten å levere en annen plass. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 På Statoil i Trondheim så tar dem 400,- for en hel dag, om jeg ikke husker helt feil. 12 timer, tror jeg.De har ikke muligheten å levere en annen plass. 8270039[/snapback] Er det virkelig så dyrt? Vet noen hva det viil koste å leie en i 5 dager? Evt om det er noen som har en ordnng hvor man kan levere ett annet sted. Takk Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) På Statoil i Trondheim så tar dem 400,- for en hel dag, om jeg ikke husker helt feil. 12 timer, tror jeg.De har ikke muligheten å levere en annen plass. 8270039[/snapback] Er det virkelig så dyrt? Vet noen hva det viil koste å leie en i 5 dager? Evt om det er noen som har en ordnng hvor man kan levere ett annet sted. Takk 8276385[/snapback] http://www.gulesider.no/gs/companyList.c?b...=&q=leie+henger Der er det noen, kontakt dem, eller gå inn på dems nettside og finn informasjon. EDIT: Det kan bli dyrt.... Endret 30. mars 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Dersom du ikke trenger stor henger, koster de fra 5-6000 nye. De rimeligste er små, men dersom du går opp til 8000, får du en grei, ca 130x220 innvendig. Uten brems og max 750 kg, men det holder til vanlig husbruk. Så kan du heller leie de gangene du trenger større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå