nocturno_culto Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hvilket programm skal jeg bruker til å teste om cpu'n er stabil ? og en liten forklaring til programmet plusser Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hvilket programm skal jeg bruker til å teste om cpu'n er stabil ? og en liten forklaring til programmet plusser 8269835[/snapback] Bruk dette programmet: Prime95 Kjør det gjerne over natten. Du finner instruksjoner på siden. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 hvilket programm skal jeg bruker til å teste om cpu'n er stabil ? og en liten forklaring til programmet plusser 8269835[/snapback] Last ned Orthos Mye bedre for 2kjerna prosessorer, stresser begge kjernene 100% Bare og installere og trykke GO! Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hvilket programm skal jeg bruker til å teste om cpu'n er stabil ? og en liten forklaring til programmet plusser 8269835[/snapback] Last ned Orthos Mye bedre for 2kjerna prosessorer, stresser begge kjernene 100% Bare og installere og trykke GO! 8300149[/snapback] Merker du det fort på othos om CPU ikke er stabil? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er en stabilitetstest, du finner nødvendigvis ikke ut om maskinen din er stabil på 5 minutter. Bør vel kanskje gå noen timer/over natta. Det kan da også dukke opp feil nesten umiddelbart. Vil tro det vanligste er feil innen den første halve timen uten at jeg kan dokumentere det/er slik jeg oppfatter det. Følg med temperaturer de første minuttene. Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Okei, Skal la det stå på i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå