oleost Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hei, tenker på å kjøpe meg anlegg til båten min, tenker på å bruke en 3000-4000kr. Har helst lyst på satelitt høytallere ettersom dei er lett å henge i taket, sitte oppi vindus karmen og andre diverse plasser. Det jeg vurdere no er: Cd-spiller/forsterker: Alpine CDA-9856R Høytallere, 2 sett: Pioneer TS-X150 Men jeg stusser litt på høytallerene, lurer på om det blir kanskje litt pinglete lyd i disse, noen som kan anbefale meg noen høytallere i samme prisklasse ? Takker for alle svar Ole-P Endret 29. mars 2007 av oleost Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Du bør vurdere å handle høyttalere hos en maritim forhandler. Selv om høyttalerne skal henge inn må du ikke se bort i fra at det er mer fuktighet ombord i en båt enn hva en "vanlig" høyttaler/forsterker bør utsettes for. Kanskje det er noen som vet litt mer om det her? Var bare det jeg ville si, har dessverre ikke noen tips om høyttalere til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå