Gå til innhold

Check this one !!!

Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den 2002-12-15 02:09, skrev Dr.X:

jeg skvatt så jeg letta fra stolen!

Helt vill, den der !!

ALL CHECK IT OUT!!!

Den 2002-12-15 01:40, skrev tilstad:

Uææhh...Den var skikkelig fæl med høy lyd til ja...hehe skvatt som bare det selv om jeg hadde sett den før..

Quote:

Den 2002-12-15 01:28, skrev Magic:

Hadde sett den før, men kom ikke på det:) Ble lurt igjen jeg gitt.... :smile:

:lol: lol lol lol :lol: Ble søren meg lurt selv! Klør forsatt i kroppen. se på klokken da man!! hahaha

Btw denne er feilpostet og kommer sikkert til å bli stengt. Mod: please bare flytt den og ikke steng den please.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-15 02:11, skrev Torbjørn:

Haha, jeg hater den selv. Har ikke sett den etter at jeg så den første gang, har bare vist den til andre :smile:

Filmen den er tatt fra (nevner ikke navn!) er forøvrig også den verste filmen jeg har sett! :smile:

Uten å overdrive (spør mama) så har den filmen ødlagt barndommen min! Min mor og de hadde kjøpt den eller noe da eg var 7år gammel eller noe og de var ikke hjemme en dag og eg satte på filmen og så den. Eg fikk ikke sove i ro i flere år. Sliter enda faktisk. OG nå ser det ut som eg ikke kommer til å få sove :sad: traumer!

Forferdelig film

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-12-15 02:43 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-15 01:14, skrev Torbjørn:

når vi er først er i gang... denne er rå!

Du *må* se ferdig hele selvom den virker litt kjip til å begynne med. Følg nøye med på teksten! :smile:

ÅÅ FYYYYYYYYY FAEEN !!!! DET ER DET VÆRSTE JEG HAR SETT!! Hoppe nesten opp fra stolen nå også !! selv om jeg visste at det kom noe !! WOOOOOSH

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-15 02:11, skrev Torbjørn:

Filmen den er tatt fra (nevner ikke navn!) er forøvrig også den verste filmen jeg har sett! :smile:

skitt !!!!

Du fikk meg til å tenke på den :razz:

Beste skrekkfilmen jeg har sett.. fikk bare mareritt 3-4 måndeder i strekk etterpå :sad:

Lenke til kommentar

SnowDOG... hørtes ikke helt bra ut det der. Forstår godt at en 7-åring får problemer med å sove etter å ha sett filmen. Men personlig har jeg ikke hatt noen problemer psykisk med filmer jeg har sett. Men skal inrømme jeg skvatt da jenta krøp på ryggen ned trappa. Fatter ikke at dette ikke var med i originalen

(?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...