Dr.X Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 WOHO, alle MÅÅÅ se på denne: http://www.tull.no/innhold/bilder/visbilde...atID=6&voting=1 Dere burde se ganske nøye på bildet for å se hva som ikke stemmer. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Been there - done that! Denne ble posta for litt siden... Men den er litt kul :razz: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Ja den er gammel men er bra for de som ikke har sett den. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hehe.... Den var tøff :smile: Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 når vi er først er i gang... denne er rå! http://www.stud.ntnu.no/~lindahl/romance.swf Du *må* se ferdig hele selvom den virker litt kjip til å begynne med. Følg nøye med på teksten! :smile: Lenke til kommentar
Magic Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hadde sett den før, men kom ikke på det:) Ble lurt igjen jeg gitt.... :smile: Lenke til kommentar
Magic Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hadde sett den før, men kom ikke på det:) Ble lurt igjen jeg gitt.... :smile: Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Uææhh...Den var skikkelig fæl med høy lyd til ja...hehe skvatt som bare det selv om jeg hadde sett den før.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 jeg skvatt så jeg letta fra stolen! Helt vill, den der !! ALL CHECK IT OUT!!! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Haha, jeg hater den selv. Har ikke sett den etter at jeg så den første gang, har bare vist den til andre :smile: Filmen den er tatt fra (nevner ikke navn!) er forøvrig også den verste filmen jeg har sett! :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 01:14, skrev Torbjørn:når vi er først er i gang... denne er rå!http://www.stud.ntnu.no/~lindahl/romance.swfDu *må* se ferdig hele selvom den virker litt kjip til å begynne med. Følg nøye med på teksten! :smile: Den var bra siden den er ny!! haha eg skal lure noen imorgen!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Den 2002-12-15 02:09, skrev Dr.X: jeg skvatt så jeg letta fra stolen! Helt vill, den der !! ALL CHECK IT OUT!!! Den 2002-12-15 01:40, skrev tilstad: Uææhh...Den var skikkelig fæl med høy lyd til ja...hehe skvatt som bare det selv om jeg hadde sett den før.. Quote: Den 2002-12-15 01:28, skrev Magic:Hadde sett den før, men kom ikke på det:) Ble lurt igjen jeg gitt.... :smile: lol lol lol Ble søren meg lurt selv! Klør forsatt i kroppen. se på klokken da man!! hahaha Btw denne er feilpostet og kommer sikkert til å bli stengt. Mod: please bare flytt den og ikke steng den please. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 02:11, skrev Torbjørn:Haha, jeg hater den selv. Har ikke sett den etter at jeg så den første gang, har bare vist den til andre :smile: Filmen den er tatt fra (nevner ikke navn!) er forøvrig også den verste filmen jeg har sett! :smile: Uten å overdrive (spør mama) så har den filmen ødlagt barndommen min! Min mor og de hadde kjøpt den eller noe da eg var 7år gammel eller noe og de var ikke hjemme en dag og eg satte på filmen og så den. Eg fikk ikke sove i ro i flere år. Sliter enda faktisk. OG nå ser det ut som eg ikke kommer til å få sove :sad: traumer!Forferdelig film [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-12-15 02:43 ] Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 01:14, skrev Torbjørn:når vi er først er i gang... denne er rå!http://www.stud.ntnu.no/~lindahl/romance.swfDu *må* se ferdig hele selvom den virker litt kjip til å begynne med. Følg nøye med på teksten! :smile: ÅÅ FYYYYYYYYY FAEEN !!!! DET ER DET VÆRSTE JEG HAR SETT!! Hoppe nesten opp fra stolen nå også !! selv om jeg visste at det kom noe !! WOOOOOSH Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 02:11, skrev Torbjørn:Filmen den er tatt fra (nevner ikke navn!) er forøvrig også den verste filmen jeg har sett! :smile: skitt !!!! Du fikk meg til å tenke på den :razz: Beste skrekkfilmen jeg har sett.. fikk bare mareritt 3-4 måndeder i strekk etterpå :sad: Lenke til kommentar
labri Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 SnowDOG... hørtes ikke helt bra ut det der. Forstår godt at en 7-åring får problemer med å sove etter å ha sett filmen. Men personlig har jeg ikke hatt noen problemer psykisk med filmer jeg har sett. Men skal inrømme jeg skvatt da jenta krøp på ryggen ned trappa. Fatter ikke at dette ikke var med i originalen (?) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Etter dette fikk jeg i hvertfall ikke lyst til å se filmen!! Har alltid hørt at "den burde du se på", men nå... Syns bare bildene av hu kjerringa er ille nok til at jeg ikke gidder å se på lenger enn ett sekund. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 hvilken film snakker dere om? Exorchisten? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 03:15, skrev drbass:hvilken film snakker dere om? Exorchisten? Yes my man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå