pilso Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hei! nå har jeg nett reinstallert windows xp sp2 men den vil ikke boote, det står bare NTDLR is missing, og så må jeg restarte pcen men det samme skjer igjen! kan noen ver så snill å svare kjapt viss noen vet hva som er galt! Lenke til kommentar
pilso Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 hva skal jeg sjekke da? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du må boote fra Windows CDn og gå inn i recovery console og kopiere NTLDR fra Windows CDn. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Har du flere disker? Sikker på at riktig disk er satt til å boote i BIOS? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ... Ta ut alle andre harddisker en den med systemet og sjekk om det virker. Har merket at disketter på enkelte nye systemer ikke kommer med den "floppy disk error" tingen, da får man NTLDR is missing feil. Om det virker å ta ut alle andre disker er det biosinstillinger. Du installerte windows til å boote fra disk 0 eller noe, så er den blitt endret til et annet disknummer. Lenke til kommentar
pilso Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 takk for hjelpen, det var den ene disken som var fucket, koblet den fra og instalerte OS på nytt funka fett;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå