Gå til innhold

OS til Ps3

Dankwah

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått installert Vista/xp eller Linux på sin PS3?

Hvordan blir oppsettet seende ut da? Får man opp playstation meny først før man deretter går inn på OS derifra..Eller startes maskinen direkte fra OS?

Vet ikke hvordan jeg skal få forklart det..noen som vet hva som skjer når man installerer OS på ps3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ps3'en vil boote til det andre OS'et til du ber den starte "PS OS" igjen.. da booter den til det hver gang til du velger f.eks linux igjen.. osv.

8272675[/snapback]

Hvordan fungerer det å åpne spill, musikk, bilder og film da? Vil det fungere helt likt som om man skal åpne det i linux/xp på pcn?

Forresten! Lønner det seg å kjøpe et HDD på 100/160GB 7200rpm til ps3? Sies at det ikke skal være så gunstig for maskinen pga varmeutviklingen?

Endret av Dankwah
Lenke til kommentar
Ps3'en vil boote til det andre OS'et til du ber den starte "PS OS" igjen.. da booter den til det hver gang til du velger f.eks linux igjen.. osv.

8272675[/snapback]

Hvordan fungerer det å åpne spill, musikk, bilder og film da? Vil det fungere helt likt som om man skal åpne det i linux/xp på pcn?

Forresten! Lønner det seg å kjøpe et HDD på 100/160GB 7200rpm til ps3? Sies at det ikke skal være så gunstig for maskinen pga varmeutviklingen?

8273142[/snapback]

hmm...ingen? :no:

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg ville satt inn en 7200rpm disk. Varme og muligens det ekstra forbruket til denne disken kan gjøre maskinen ustabil. I tillegg har du jo økt støynivå og potensielle vibrasjoner. Nei, jeg ville ihvertfall ikke prøvd på det.

Endret av lenny25
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...