Rekso Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Hei! Har hatt LAN mange ganger.. Vi har vært 10 stk til og med noen ganger! Spilt Cs 1,6 og BF DC Lurer på om folka har noen meninger om hva jeg kan gjøre for å mekke LANet mye bedre og hva med noen andre LAN spill? Thomas Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hei! Har hatt LAN mange ganger.. Vi har vært 10 stk til og med noen ganger! Spilt Cs 1,6 og BF DC Lurer på om folka har noen meninger om hva jeg kan gjøre for å mekke LANet mye bedre og hva med noen andre LAN spill? Thomas 8268828[/snapback] Hva har du av utstyr? Har du f.eks. en litt eldre pc stående, kan du kanskje bruke den som server? For øvrig har noen spill å anbefale som er moro å spille på LAN. SWAT 4 med Expansion, dette må bare prøves! Ekstremt moro, spessielt COOP delen. Call Of Duty 1 og 2 Battlefield Vitenam med Point Of Existence (mod) Unreal Tournament Quake Utifra hvilke spill dere har spilt før har jeg derfor bare nevnt spill i den sjangeren. Er det andre sjangere som er aktuelt, så opplys gjerne om det, så blir det litt enklere. Endret 29. mars 2007 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Takk for svar på spill vi kommer til å teste ut Noen som har spilt Black Howk down før? Jeg har bare prøvd litt singelplayer... Av utstyr bruker vi kun en trådløs router D-link 524. Til et annet LAN noen forslag på en billig enkel swits eller god trådløs router med mange porter? Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Hvis noen på lanet har med guitar hero, dansematte, singstar eller noe lignende er det alltids morsomt å ha kunkurranser i det... I singstar er det jo morsommer jo dårligere man er til å synge. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Tribes 2 kan være jævlig morsomt. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Alt man trenger er: høytalere 1 type sær artist internet og msn Så spille musikken OM OG OM igjen mens man surfer og diverse. Ellers er singstar alltid gøy;) Alkohol til lan er jo en slager. Ellers fins det utallige modder til HL. Ikke bare CS som er gøy. WizardWars (om det var det mod'n het) er knakende gøy på lan. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Takk for svar på spill vi kommer til å teste ut Noen som har spilt Black Howk down før? Jeg har bare prøvd litt singelplayer... Av utstyr bruker vi kun en trådløs router D-link 524. Til et annet LAN noen forslag på en billig enkel swits eller god trådløs router med mange porter? 8269336[/snapback] BHD er sinnsykt tøft på LAN Men dere bør være et par stykker som spiller, mapsa er ganske store så det er litt kjedlig hvis man spiller 1on1 hvis du skjønner.. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Spille Open TTD kongespill på LAN Lenke til kommentar
morgul Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) hmm ingen strategispill. litt skuffende, men her er noen gode lanspill. civ 4, hearts of iton 2: doomsday, empire earth, cossacks og selvsagt age of empires 2 Endret 31. mars 2007 av morgul Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Warcraft 3. Kanskje det beste lan spillet? Her må du kjøre FT med Tower defence eller dota. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå