MasterShake Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Norwegian Cruise Line just announced that they are installing Wii consoles on all of their cruise ships over the next month. HAHA!! Norge leder an.. Kotaku Endret 29. mars 2007 av MasterShake Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er jo genialt! Bra det er noen som faktisk utnytter spill til det "maksimale"! Fikk lyst på en båttur jeg nå, kjenner jeg :!: Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 de kontrollene kommer nok til å leve ett hardt liv ja, blir nok noen runder inn i veggen er det bare jeg som aldri har hørt om "Norwegian Cruise Line" før? hørest helt ukjent ut. Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 eg vil å ha to etasjer med skjerm!! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) de kontrollene kommer nok til å leve ett hardt liv ja, blir nok noen runder inn i veggen er det bare jeg som aldri har hørt om "Norwegian Cruise Line" før? hørest helt ukjent ut. 8269125[/snapback] kanskje ikke så rart...Holder til i USA og stor steder i Europa Endret 29. mars 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Ja stemmer det. Men NCL var delvis norskt en gang, hvis jeg ikke husker feil. Ble startet av blant annet Knut Kloster i 1966, derav navnet sannsynligvis. Det nærmeste vi kommer norskt eierskap innen cruising den dag i dag er vel Royal Caribbiean Cruise Line, hvor Wilhelmsen familien eier rundt 11% av konsernet. Norske interesser var en gang i tiden ganske store innen cruise, men det begynner vel å bli en stund siden nå. Litt synd vil vel kanskje noen si. Men uansett; stilig med Wii på cruiseskip. Endret 30. mars 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 haha drit rått og sjekk skjermen da! Er jo bare rå xD Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Satse på flere følger etter.. Da snakker vi drikking og spilling på fullt nivå Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Noen vet å ta vare på kundene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå