Gå til innhold

Har en ting å si dere, ønsker rankingsystem.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er VERDENS beste forum! Håper det vil vare for alltid! Men undrer på, kan dere legge til slik "Thanks" rank? Slik at man trykker "Say thanks" knapp, så får den som hare blitt trykkt på mer "poeng" eller noe? :D

8268769[/snapback]

Holder det ikke med bruker / brukermoderator / admin?

Syntes vel det er altfor mange forum "der ute" som har poenggiving og slikt. Og jeg tror vel denne "poeng-idéen" er litt for dårlig gjennomtenkt.

Hvorfor ikke bare ta seg tiden til å sende brukeren en PM med et "Takk for at du var til god hjelp!"

Det er da mye mer koselig.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke for dette "thanks" systemet. Da ville flere personer her lage flere brukere for og takke sin egen. Dette er også gjort på et online-spill kalt Maplestory (Sikkert mange andre og). Der er dette systemet totalt misforstått, alle kjøper til seg slike poeng på alle mulige måter, både lovlig og ulovlig

Lenke til kommentar
Jeg er ikke for dette "thanks" systemet. Da ville flere personer her lage flere brukere for og takke sin egen. Dette er også gjort på et online-spill kalt Maplestory (Sikkert mange andre og). Der er dette systemet totalt misforstått, alle kjøper til seg slike poeng på alle mulige måter, både lovlig og ulovlig

8298001[/snapback]

Var noe slikt jeg tenkte og, det blir rett og slett misbrukt.

Men for all del, må gjerne prøve det ut.

Lenke til kommentar

Et slikt system vil desverre skape for mye bry og spinningen vil gå opp i vinningen. Dersom et slikt system ble opprettet står man over noen grunnleggende problemer. Det første opplagte problemet er at man vil få en strøm av nye brukere som følge av at eksisterende brukere vil stemme positivt på seg selv. En annen ting er jo selvfølgelig at noen bare vil ødelegge og stemmer nbegativt på alle de ser. Det er i det hele tatt ikke bare bare å innføre et slikt system.

Lenke til kommentar
Dette er VERDENS beste forum! Håper det vil vare for alltid! Men undrer på, kan dere legge til slik "Thanks" rank? Slik at man trykker "Say thanks" knapp, så får den som hare blitt trykkt på mer "poeng" eller noe? :D

8268769[/snapback]

Holder det ikke med bruker / brukermoderator / admin?

Syntes vel det er altfor mange forum "der ute" som har poenggiving og slikt. Og jeg tror vel denne "poeng-idéen" er litt for dårlig gjennomtenkt.

Hvorfor ikke bare ta seg tiden til å sende brukeren en PM med et "Takk for at du var til god hjelp!"

Det er da mye mer koselig.

8297987[/snapback]

Er enig med han her.

Mange vil opprette flere brukere for å få flere poeng. Og hva skal man med det, egentlig?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...