n0th1ng Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Heisann, jeg har et stort problem med min datamaskin. Jeg kan kjøre nesten alle programmer og spill på min datamaskin, men når jeg kjører høygrafikkspill som : The Elder Scrolls IV : Oblivion, Star Trek Legacy og Command & Conquer 3 skrur min PC seg av. Etter ca 10-60 min med spilling så skrur pc'en seg rett av og jeg må dra ut og sette inn strømkabelen igjen for at den skal starte igjen. Jeg lurer på om problemet mitt er at PSU'en skrur seg av fordi den blir for varm eller muligens noe galt med selveste PSU'en? Jeg har nylig både støvrenset CPU vifte, GPU vifte og det lille jeg kunne komme til inni PSU'en uten å åpne den. Dette problemet har vart i circa 2 år nå og jeg begynner å bli ganske frustrert om hva jeg kan gjøre. I løpet av årene har jeg lagt til 2 vifter for å bedre luftstrømmen gjennom pc'en og redusert/flyttet på antall kabler som kunne forstyrre den. Jeg har tilogmed byttet ut CPUviften Er det på tide jeg tar med maskinen til tech gutta på pcsjappa eller kan dere se noe som jeg burde ha gjordt her De få minuttene som jeg klarer å kjøre spillene går de meget glatt uten tegn til hakking pluss jeg har byttet skjermkortdrivere for å se om det hjelper Gjennomsnittstemp. CPU : 39c Gjennomsnittstemp. GPU : 68c Håper dere kan hjelpe DxDiag.txt Lenke til kommentar
ElVista Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Burde være standard å oppgi komponentene i computeren når man skal ha hjelp. Skriv de opp, så skal jeg prøve å hjelpe. Mulig PSUen din ikke er kraftig nok. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hva slags hw har du? Det kan være psu er for svak for systemet ditt. Har du mulighet til å låne en annen, kraftigere psu og teste med den kan jo det være en ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå