BlastyTrasty Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Forøvrig det mest idiotiske eg nokon gong har vært borti. (Det faktum at US spel, ikkje kan spele med EU spel.) Gjeld for det eg veit, berre motorstorm. Men om det gjeld alle spela, har Sony eit problem dei bør fikse. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Eg sett gjerne opp ein server for oss med norsk motorstorm (herlighet så idiotisk) -- Nokon som er med ikveld? Køyre ein 5 banar, med 3 rundar, og så skriv eg opp dei 3 første på kvar runde, så får me ei form for score-board her inne? (fant ikkje ut kva som skjedde igår -- men det fungerar hvertfall no.) 8271817[/snapback] Det er det viktigste. Jeg kan kanskje i kveld, men det blir med promille i så fall. Ingen regler mot det, vel? 8271900[/snapback] Don't drink and drive. neida, skal ikkje væra ein 'player hater' -- blir nokre pils her ikveld òg. Så då blir køyringa mi ekstra god. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Funker fett i Resistance! Tror det funker i fight night også. Er vel opp til utviklerene dette her! Håper bare ikke at det blir flere som kommer med dette... Men jeg setter opp en server i kveld jeg! 8-tiden. Legger ut servernavn etc. her senere. Endret 30. mars 2007 av vict0r Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Damn! Synd at ikke jeg kan gå inn på europa servere selv om jeg har US versjon? Hvor mange her har importert versjon? Vi må slå oss sammen en kveld slik at vi kan game wink.gif Håper de fikser dette i en patch. Kan vi da konkludere med at spillene velger hvilken server du får spille på og ikke playstation? Jeg får opp kun US servere og Australia tror jeg.. har også US versjon av både spill og maksin Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ville tro det er spillet som gjør dette ja.. Må være mer forsiktig i fremtiden! Hver gang det kommer et "must-have" spill så kan vi spleise på en versjon av spillet for å sjekke om det er samme problem! :!: Er du med i kveld du også eller tidus? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Får prøve på det.. hvis jeg får tilbake maskinen i dag.. regner med det. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Håper dette blir avholdt etter påske (leverte TVen min inn til reperasjon), for MS er stas! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Funker fett i Resistance! Tror det funker i fight night også. Er vel opp til utviklerene dette her! Håper bare ikke at det blir flere som kommer med dette... Men jeg setter opp en server i kveld jeg! 8-tiden. Legger ut servernavn etc. her senere. 8272187[/snapback] Har du kjapp linje? Viktig at folk ikkje slit med dårleg ping og greier.Om det ikkje er tilfellet, har eg 10/10 fiber - og kan sette opp gamer.no game. Elles joinar eg din, legg meg til på PSN då, om du ikkje allereie har. PSN: darkbydesign Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Damn! Synd at ikke jeg kan gå inn på europa servere selv om jeg har US versjon? Hvor mange her har importert versjon? Vi må slå oss sammen en kveld slik at vi kan game wink.gif Håper de fikser dette i en patch. Kan vi da konkludere med at spillene velger hvilken server du får spille på og ikke playstation? Jeg får opp kun US servere og Australia tror jeg.. har også US versjon av både spill og maksin 8272334[/snapback] Grusomt leit om det er maskinen såfall! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Damn! Synd at ikke jeg kan gå inn på europa servere selv om jeg har US versjon? Hvor mange her har importert versjon? Vi må slå oss sammen en kveld slik at vi kan game wink.gif Håper de fikser dette i en patch. Kan vi da konkludere med at spillene velger hvilken server du får spille på og ikke playstation? Jeg får opp kun US servere og Australia tror jeg.. har også US versjon av både spill og maksin 8272334[/snapback] Grusomt leit om det er maskinen såfall! 8273179[/snapback] Jeg tviler enormt på at det er maskinen, selv om jeg ikke har en. Det ville jo sannsynligvis føre til at det var slik for alle land. Har dere prøvd å bytte språk o.l for å se om det faktisk fungerer å komme seg inn på EU med US versjonen og visa versa? Tvilsomt men, worth a shot? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Dette hørtes moro ut Blir med hvis jeg husker det Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bare for å ha noe å spørre om... hva slags linjer sitter dere på? Fikk installert bredbånd for første gang i dag, og har (selvsagt) tenkt å spille litt ps3 online. Hva slags hastighet bør man ha for onlinespilling? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Alt over 2-3 mbit er nok OK, du treng ikkje noko serleg upstream (opplasting) for å berre spele. Skal du hoste derimot er nok SDSL, ADSL 2+ eller fiber ein fordel. Eg sit forøvrig på 10/10 fiber. Eg køyrer igong ei runde motorstorm kl 20.00 idag, nokon som er med? Legg den i Eu, og Nordic lobby - kallar den GAMER.NO Legg meg til på PSN: darkbydesign Endret 30. mars 2007 av dark by design Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg slenger meg nok med en runde eller 2 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hmm, kanskje jeg skal hive meg med jeg også? Har ikke headsett, men det er ikke noe krav vel? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg er med! må bare finne en måte å få romkameraten min ut av huset så jeg kan bruke hans ps3! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg er med! må bare finne en måte å få romkameraten min ut av huset så jeg kan bruke hans ps3! 8275795[/snapback] Go suck a bag of cocks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå