Casiraghi Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har nylig formatert, å trodde at OS skulle bli instalert på ene disken min på 80GB, som har en partisjon på 10 GB. OS ble installert på denne disken, men på partisjonen. Så nå er det bare 1-2GB igjen på den, og ting går relativt treigt. Jeg prøvd å øke partisjonen til 30GB med Partition Magic, men får ikke til å øke den allerede eksisterende partisjonen, kun lage ny. Skal ikke dette være mulig? Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nope, ikke uten å formatere den partisjonen som du vil øke størrelsen på... Og pass på så disken ikke blir overfull og alle dataene renner ut gjennom kablene! Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Hehe... ja skal ha en bøtte klar så jeg kan fange det meste av data. Men seriøst, må jeg formatere og alt det tullet om igjen? Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hei. Ihvertfall de nyere versjonene av Partition Magic skal kunne endre størrelsen på en partisjon. Men du kan bare utvide partisjonen i den enden som det er mere plass på. Hvis noen skjønte den.... Hvis det er den første partisjonen, kan du strekke den bakover, slik at starten på den andre partisjonen flyttes. Er det den siste partisjonen blir det motsatt... Så jeg mener det burde gå greit. Og Windows blir treg når det er lite plass igjen på disken ja.... EDIT: Sto noe forutsetninger om endring av størrelse, du kan kikke i manualen her hvis du ikke har den... Nettulf Endret 29. mars 2007 av Nettulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå