pinnsvin Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Knipset et fint bilde av solnedgangen igår med mitt canon 400D, følte jeg var veldig heldig med fargene og kontrastene Dette er ikke redigert på noe måte. Lenke til kommentar
zorry Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dessverre, med sola plassert akkurat midt i bildet og med store svarte partier ble ikke dette akkurat mitt drømmebilde nei. Fargene er fine synes jeg. For å få til dette skikkelig skulle du nok ha hatt endel lengre brennvidde. Med et trangere utsnitt og dersom også detaljene i trærne ved bredden hadde vært skarpe kunne det sikkert blitt en godt bilde. Kanskje du kan prøve igjen i morgen? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kanskje du kan prøve igjen i morgen? 8268313[/snapback] Hmm.. Hei! Jeg syns bildet var fint. Kutter du litt oppe og nede så tror jeg det blir enda bedre. Trærne ved bredden er da skarpe nok? Det står jo at det er uredigert så da kan man jo skarpe opp enda mer om man redigerer. Eller er det ikke sånn? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 kuttet litt nå, ser med en gang bedre ut, ikke for mye "død plass" på bildet. takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå