errgo Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Røyka rundt 20-30 om dagen.. Så etter en bomtur til shell hvor jeg glemte å kjøpe røyk slutta jeg på dagen.. 8272942[/snapback] Respekt 1 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Hvor lenge hadde du røykt fast da før du sluttet? Uansett jeg røyker ALT for mye, og det varierer veldig. Men ei badle varer sån ca 4-5 dager alt ettersom. Røyker jeg ferdigrøyk så ryker en 20pakning lett på en dag. Men prøver å kutte ned og evt slutte... Endret 30. mars 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 ei badle 8277906[/snapback] fina! Lenke til kommentar
hsds Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det går 20 for dagen her. Oppimot 60 når jeg er i et annet land med billigere røyk :x Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Røyka fast i 5 år tenker jeg.. og litt festrøyking før der igjen.. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 ei badle 8277906[/snapback] fina! 8277960[/snapback] :!: Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva faen røyker du for Koffert? jeg røyker ikkke selv skal du liksom "henge med"? 8269414[/snapback] er mange i den alderen som røyker, det er ikkje unormalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 10-15 om dagen, tenker jeg. Lenke til kommentar
skraml Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 ca 20/dag i ca 10 år Etter flere mislykkede forsøk på å slutte har jeg nå, ved bruk av tabletter (champix), vært røykfri siden januar. http://www.pfizer.no/templates/Medicament____1420.aspx Har ikke lenger det kraftige fysiske røyksuget, men jeg "savner" å røyke av og til. Er grusomt å tenke på at jeg muligens aldri vil kunne bli helt ”fri” Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Røyker ca. 1-2 i uken. Pipe selvfølgelig. Sigg er fattig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ikke så fattig som du kommer til å bli av å røyke. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hva faen røyker du for Koffert? jeg røyker ikkke selv skal du liksom "henge med"? 8269414[/snapback] Et par år mindre, for et helt liv med nikotin synes jeg er verdt det. 8269500[/snapback] Menn som dør av røyking mellom 40 og 70 år, taper i gjennomsnitt 14 leveår. Kvinner taper 20 leveår, viser den nye rapporten "Hvor dødelig er røyking?" fra Folkehelseinstituttet. Forskere har funnet at røyking tar flere leveår enn tidligere beregninger viser. Hjerte-karsykdom er hyppigste dødsårsak - ikke lungekreft. Kilde. Det er nok mer enn et par år man taper - og man kan jo virkelig ødelegge noen av de årene man faktisk lever. Men for all del, hold på. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 ^ Såg ikke at jeg ikke var logget inn. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) "Menn som dør av røyking mellom 40 og 70 år, taper i gjennomsnitt 14 leveår." Men nå har det seg slik at så og si alle i min familie røyker, og jeg vet ikke om noen som har dødd på grunn av røyking. Så egentlig burde jeg ha gode gener (men hvem vet?). Men hva er egentlig poenget med å leve til man blir så sinnsykt steingammel? Hvor gøy er det egentlig å sitte til man er 95 på et utslitt gamlehjem, hvor maten er gummi, og de ansatte er tyranner? Eller å sitte dag ut og dag inn hjemme i stua og ikke ha annet å gjøre enn å sitte og se på all dritet på TV. Hvor stor hadde ikke gleden av en sigarett vært i en slik stund? For min del - stor. Endret 2. april 2007 av Koffert Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hva faen røyker du for Koffert? jeg røyker ikkke selv skal du liksom "henge med"? 8269414[/snapback] 15 år er da ikke så ille. Kjenner folk som begynte når dem var 13. DET er ille! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Røyker ikke til vanlig. Men med en gang jeg får i meg alkohol kan jeg finne på å røyke 5-7 sigaretter på en kveld. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Men hva er egentlig poenget med å leve til man blir så sinnsykt steingammel? Hvor gøy er det egentlig å sitte til man er 95 på et utslitt gamlehjem, hvor maten er gummi, og de ansatte er tyranner?Eller å sitte dag ut og dag inn hjemme i stua og ikke ha annet å gjøre enn å sitte og se på all dritet på TV. Hvor stor hadde ikke gleden av en sigarett vært i en slik stund? For min del - stor. 8295796[/snapback] Man kan like godt spørre seg hva poenget er med å ligge på et sykehus når man er 50, mens man har store smerter og puster gjennom et rør. Men du snakker jo her som om sigaretter er noe som virkelig gir glede. Jeg bør kanskje ikke som ikke-røyker uttale meg om dette; men det eneste de gjør er vel å dekke et behov som du ikke hadde før du begynte å røyke. Den nerveberoligende effekten deres bl.a. er jo ikke nødvendig om man ikke røyker, da man ikke har nerver i høyspenn i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Røyker så godt som aldri unntatt på fest fordi det er så tungvint. På fest røyker jeg fordi jeg synes det er godt, liker smaken og følelsen jeg får av tobakk. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) gjenomsnitlig 2-3 pakker i året. siden det er så jekla kult EDIT: trekker ikke ned mer enn 5-6 røyker i året gjenomsnitlig Endret 8. april 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Røyker ikke. Snuser heller ikke. I win! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå