Barely dead Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) lurer på hvor mange sigaretter folk her på forumet røyker hver dag, før og nå. jeg røyker mellom 20-30 røyk per dag og er 18 år, og det er ikke noe særlig bra akkurat med tanke på helse Endret 8. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
snarius Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Lungene er intakte dei! Har aldri røykt, og slik vil eg at det skal forbli. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Lungene er intakte dei! Har aldri røykt, og slik vil eg at det skal forbli. 8268248[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hvor mye røyker du Ikke en drit Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 5-10 om dagen... røyker bare på skolen tho, snuser hjemme (fordi jeg ikke gidder å gå ut ) Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er blakk akkurat nå, så nå blir det ikke stort mer enn 3-4 om dagen (huff). vanligvis rundt 10 stk. Er 18. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) 10-15 hvis jeg ikke har snus 5-6 hvis jeg har snus Røyka mye mer før. EDIT: Er 20 år Endret 29. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 5-6 om dagen... men kan fort bli 10-15 om jeg er på fylla Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Synes det er tåpelig at folk gidder å røyke 5 eller mindre pr dag. Det er såpass lite at hvis man fordeler det utover dagen, så har man lange perioder imens hvor man ikke har noe som helst nikotin i blodet. Klarer man da å vente et par timer til neste røyk, så er man ikke avhengig. Da er det idiotisk å røyke. Hvem med vettet i behold begynner å røyke nå? Nå som man faktisk er opplyst? Da jeg begynte å røyke for 17 år siden, var det veldig lite snakk om røyking og helsefaren, men nå får man trødd det i trynet overalt. Nei, røyker du mindre enn 5 pr dag, så er du blåst om du fortsetter med det. Slutt! (ja, jeg røyker fortsatt) Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Blir vel en rundt tre sigg om dagen. Hvis jeg ikke har snus går det betraktelig mer; over 10, skulle jeg tro. Ja, jeg vet jeg er ung, alderen min trenger du ikke opplyse meg om. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hva faen røyker du for Koffert? jeg røyker ikkke selv skal du liksom "henge med"? Endret 29. mars 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Aldri (les: signatur Endret 29. mars 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er 15 og har inhalert EN gang. Aldri mer. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hva faen røyker du for Koffert? jeg røyker ikkke selv skal du liksom "henge med"? 8269414[/snapback] For det første syntes jeg for halvannet år siden (da jeg begynte i det små), at røyk så tøft ut. Helt oppriktig, jeg syntes det så sinnsykt kult ut. Dessuten liker jeg smaken, og jeg synes følelsen er behagelig. Men pusten min går helt amok etter hvert. I sommer begynte jeg å snuse, funka fett. Men så, i september, dro klassen til Polen, der en pakke røyk koster en tier. Ved det tidspunkt gikk det faktisk rundt 20 om dagen, og da jeg kom hjem hadde jeg problemer med å løpe 500-600 meter. Jeg trappet ned betraktelig på røykinga, og det fungerte bra. Nå føles det bare helt ubeskrivelig deilig ut å sitte alene og se en god film, med en feit en under leppa, eller henge med venner, og nyte en velrullet Eventyr. Og som jeg nevnte i en annen tråd, foretrekker jeg å leve et liv som snuser/røyker, og dø noen år tidligere av den grunn. Et par år mindre, for et helt liv med nikotin synes jeg er verdt det. Endret 29. mars 2007 av Koffert Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Går vel i gjennomsnitt ca 20 om dagen. Er atten. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Synes det er tåpelig at folk gidder å røyke 5 eller mindre pr dag. Det er såpass lite at hvis man fordeler det utover dagen, så har man lange perioder imens hvor man ikke har noe som helst nikotin i blodet. Klarer man da å vente et par timer til neste røyk, så er man ikke avhengig. Da er det idiotisk å røyke. Hvem med vettet i behold begynner å røyke nå? Nå som man faktisk er opplyst? Da jeg begynte å røyke for 17 år siden, var det veldig lite snakk om røyking og helsefaren, men nå får man trødd det i trynet overalt. Nei, røyker du mindre enn 5 pr dag, så er du blåst om du fortsetter med det. Slutt!(ja, jeg røyker fortsatt) 8269244[/snapback] Bullshit! For 17 år siden var det klart stadfestet at røyking var helseskadelig! Forskjellen mellom da og nå er at idag er det i mindre grad sosialt akseptert å røyke! Lenke til kommentar
errgo Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hver sin smak. Jeg foretrekker heller frisk luft Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Når jeg er hjemme røyker jeg 7-8 røyk om dagen. Før røykte jeg inne, men nå etter at vi har flyttet til ny leilighet røyker jeg på terrassen. Er ganske fornøyd med å ha kuttet ned på forbruket og bli kvitt lukten innendørs, spesielt mtp at samboeren min ikke røyker. På jobb går det fremdeles glatt 20 til dagen, og slik vil det nok fortsette. Er 26 nå og har røykt siden jeg var 12, og har ikke gjort noen helhjertede forsøk på å slutte. Får se hvordan det blir den dagen vi venter barn. Ellers vil jeg be dere som er unge om å tenke på hva dere egentlig gjør. Det kan se tøft ut, det kan tom smake godt, men det eneste dere gjør er å skape en vanvittig utgift for dere selv og dårligere helse. Vel, nok moral fra meg. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 kommer ann på. varierer på sluttehumøret mitt er jeg i skikkelig sluttehumør, så kan jeg røyke 1 sigg på to dager, mens etter en slik uke, er det gjerne 10+ om dagen... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Røyka rundt 20-30 om dagen.. Så etter en bomtur til shell hvor jeg glemte å kjøpe røyk slutta jeg på dagen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå