RiFkinD Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Heisann, innstallerte ett spill (18 wheels of steel across america) for andre gang, og så fikk jeg feilmelding om at spillet ikke svarte, å måtte lukke. Nå har jeg mistet noen ikoner i windows, som ikke vil tilbake. har prøvd å restartet maskin, men de vil fortsatt ikke tilbake. sjekk screenshoot her Hvis noen har fjerneste aning, så svar. Så skal jeg prøve og se om jeg ikke får det til. Muligheten for å formater er jo tilstede, men hvis jeg slapp det, så hadde det jo vært greit eidt: link Endret 29. mars 2007 av RiFkinD Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Slenger meg på denne Mangler ikonet til "Lokal Disk C", og jeg finner ingen alternativer for å endre ikonene heller... Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Mulig dette hjelper: Open Registry Editor (goto run and type regedit). When it's open, expand My Computer if it's not. Next, goto HKEY_CURRENT_USER and expand it. Then goto Software and expand it. Then goto Microsoft and expand it. Then goto Windows and expand it. Then goto CurrentVersion and expand it. Then goto Policies and expand it. Then goto Explorer. On the right half, there might be a dword value name NoDrives. If it exist, right click on it and select delete. Restart pc. Always remember to do registry backup or create a restore point just in case before working the registry. Link til source Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå