Juden Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Har dere noen gang sett en film som har oppvekket dere eller fått dere til å tenke. Eller har dere sett en film som var helt perfekt og ikke manglet noe eller trengte noe! Kom med de her og begrunn hvorfor akkurat den. Endret 29. mars 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg syns Blood Diamond passet den beskrivelsen der, den er dyp, og forteller mye om forholdene i Afrika, og diamantsmuglinga der nede. En riktig flott film var den også. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) kan ambefale Lord of War. en virkelig god film som absolutt gjir deg noe å tenke på. filmen handler om hvor stas det er å være våpensmugler og hvordan ALT kan kjøpes med penger. Endret 29. mars 2007 av cyberPanda Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 American History X Om brødre, om feilforestillinger, om nazisme, om hat, om familie.. Beste filmen ever laget! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 JFK fikk meg virkelig til å tenke. Ble kvalm av all korrupsjonen til den amerikanske regjeringen på 60-70 tallet. God film var det Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 For meg er det definetiv forrest gump. Den er varmende, vakker, og har en fantastisk historie og skuespill. Det er en film som virkelig får deg til å tenke. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Filmen PI, som i matte tegnet "pi" Er ikke ofte jeg reagerer på filmer eller sitter tenkende igjen etter at filmen er slutt...men det gjorde jeg her. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) An Inconvenient Truth fikk meg til å tenke på hvordan mennesket ødelegger sin egen planet. Er godt mulig at den er full av propaganda, men den fikk meg i hvert fall til å tenke. Endret 30. mars 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Du som så JFK, må huske på at det ikke er noen dokumentarfilm Er vel heller Oliver Stone som har samlet endel teorier i en spillefilm. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Den filmen som har fått meg til å tenke mest er Memento.. Ikke lett å få med seg alt første gangen man ser den. De filmene som har satt dypest spor er nok The Pianist og Hotel Rwanda. Mye jævelskap som skjer i de filmene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå