Anders Moen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei! Jeg lurte rett og slett bare på om dere har noen tips til hvordan jeg kan forberede meg til mattetentamen i morra...jeg er dårlig i matte, og jeg skal gjøre noen matteoppgaver snart, men synes ikke akkurat at jeg lærer så mye av det...burde i hvert fall kunne mer matte etter 9 og et halvt år på skolen i så fall, hehe. Så noen har noen tips? (Haster egentlig litt, siden tentamenen er i morra) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Regn oppgaver.. men pass på at du regner relevante oppgaver. Har du fått utdelt tidligere tentamener/eksamener er disse fine å øve på. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Det har vi...men de er så kjedelig. Egentlig er alt som har med skolen kjett Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Handler vel mest om å forstå det, egentlig. Når en først forstår logikken, blir matte enkelt. Derfor er vel det beste tipset å følge med i timene når lærer forklarer, osv Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 En ting er sikkert, du kan ikke lese deg til å bli god i matte. Denne egenskapen tilhører kun en liten promille, om ikke mindre. Å gjøre oppgaver er nok det lureste hvis du vil øve til en mattetentamen. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ok, takk for tips Hadde tenamen på fredag, og det gikk ... kunne gått bedre, hehe. Men får nok bare gjøre noen mattestykker til eksamen da, selv om alt som har med skole er kjedelig Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg anbefaler deg heller å gjøre noe med innstilningen din. Hvis du tenker at skolen er kjedelig, så skal du se at den også blir det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå