C0bra Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hva skjer hvis jeg stiller cl2.5 ram på cl2? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hvis brikka/systemet ditt tåler det, så vil du få bedre ytelse. Hvis ikke, kan masse bæd'e ting skje ... alt fra tilfeldige klikk til at hele driten nekter å starte. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Vil man merke en slit ytelsesforbedring? Untatt i 3DMark o.l.? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det er akkurat i "real world" forskjellen vil være størst, siden benchmarkprogrammene desverre er altfor lette å forrutsi(og dermed negerer virkningen av CAS-latency). Blant annet så driter SiSoft Sandra fullstendig i lantency... selv om det lett kan bevises at Latency'en har en veldig stor effekt. Praktisk bruk er vanligvis ikke så strukturert som en del benchmarks og dermed vil lide mer under høyere lantecy mot minnet. Det finnes selvfølgelig unntak... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 vet jo at jeg vil få bedre ytelse, men lurte på om alle brikker tålte det? Kan jeg ødelegge brikka med å stille den på det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Tror nok at det værste som kan skje er at maskina crasher, eller nekter å boote/starte Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 ok takk for raske svar Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 det er like stor sjangs for at lynet ødelegger maskinen din som at brikken tar skade av å sette en cl 2,5/3 brikke til cl2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå