Gå til innhold

Skjermkort


BO1

Anbefalte innlegg

problem når jeg skal starte spillet Medal of Honor.

Instalasjonen stopper med feilmelding

GLW. Start OpenGL..Cold not load Open GL Subsystem.

Driveren som er instalert på dette kortet er

den som ligger i MS.XP ,når jeg skal innstalere

driveren som følger med kortet får jeg melding om at

Mikrosoft anbefaler på det sterkeste å ikke innstalere den P.G.A at driveren ikke er godgjent av MS.Systemet kan bli ustabilt og slutte og fungere står det.

Jeg prøvde en gang å gjøre det men det gikk ikke så bra ,det stemte at systemet ble veldig ustabilt, så jeg gikk tilbake til MS sin driver.

 

Mvh BO1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Lasse

Jeg har prøvd å laste ned siste driver for skjermkortet og innstalert den men får melding om at

Microsoft anbefaler på det sterkeste ikke å installere den .

Men jeg har gjordt det og maskinen blir ustabil ,og når jeg starter Medal of Honor så låser maskinen seg

og det blir bare grøt av farger på skjermen.

Lenke til kommentar

Heisan MrNielsen

 

Jeg har et Gainward GeForce 2 Ti/450 TV Golden Sample

og jeg har brukt først driveren som følger med kortet når jeg kjøpte det så har jeg lastet ned driver fra

gainward.com som jeg mener er den riktige til dette kortet, men får det samme problemet

 

BO1

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 10:52, skrev MrNielsen:

Hei BO


Hva skjermkort har du? og hvilke drivere er det du prøver?


Alle drivere som ikke er WHQL merket vil bli av windows sett på som at de ikke er "bra for systemet ditt".



 

Man får ikke Feilmelding i hvertfall vis du prøver det da.!! i hvertfall ikke når jeg gjorde det.. (lasta ned WGQL driver)

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Ampfiler, jeg sa ikke du fikk feil melding, men du får en advarsel om at denne driver ikke er testet av Microsoft.

 

Bo sa:

 

når jeg skal installere

driveren som følger med kortet får jeg melding om at

Mikrosoft anbefaler på det sterkeste å ikke installere den P.G.A at driveren ikke er godkjent av MS.Systemet kan bli ustabilt og slutte og fungere står det.

 

Det var denne meldingen jeg svarte på.

 

Så over til driver problemet, det du kan gjøre, som de fleste med nVIDIA kort gjør, er og gå til nVIDIA og laste ned siste Referanse driver. Disse er trolig mye bedre en gamle Gainward drivere.

 

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

 

Jeg hadde selv problemer med en gammel driver i Medal Of Honor, last ned den siste XP driveren 41.09, du vil få samme melding om at denne ikke er støttet av MS, men den blir det snart :smile: ikke så mye og bry seg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...