teletubbiekid Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 tviler på at mange kjøper dette skvipet. de fleste får vel tak i sangen "under andre omstendigheter" kan ikke forestille meg at oppegående mennesker kan finne på å betale for denne triste komposisjonen Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *Host!*En del mye Photoshop der vell! *Host!* Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er vel ikke henne det eller? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er vel ikke henne det eller? 8373042[/snapback] Niks. Hun ser slik ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Godt at du vet det Har lagt flere bilder av skjønnheten flere sider bakover. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hadde aldri i verden trodd at hun hadde annlegg til sangstemme i det hele tatt. På visse tidspunkt hadde stemmen hennes Shakira-preg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hadde aldri i verden trodd at hun hadde annlegg til sangstemme i det hele tatt.På visse tidspunkt hadde stemmen hennes Shakira-preg. 8375837[/snapback] er det positivt eller negativt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 positivt, hun tar verden med storm. Hun klarer å fenge verden med sin låt. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Liste over de patetiske sitatene hennes, "Jeg kan gjerne si at jeg synger puppepop, jeg" Lene, sitert i omtale i Sarpsborg Arbeiderblad "Er du blind kjære venn?" Lene Alexandra, på spørsmål om hun har ekte pupper, Nettåpent SOL "Akkurat nå føler jeg ikke at jeg har behov for disse puppene for å føle meg vellykket" Intervju i VG "De er skjeve og det er dritkjipt!" Nettåpent SOL, på spørsmål om puppene hennes er skjeve "Jeg har aldri hatt noe behov for å ha sex med Robbie." Lene, i God kveld, Norge!-intervju Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Lene Alexanda <3<3<33 Hun er/leker tom ihodet. Og så mange som lar seg provosere av det også :!: Det er nok halvparten av grunnen til suksessen hennes. Endret 27. april 2007 av Gjest Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg syns hun ser operert ut. Pen, men altfor plastisk. Og sangen er bedre enn alt av D.D.E. uten at det er noe å si høyt... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 positivt, hun tar verden med storm. Hun klarer å fenge verden med sin låt. 8378382[/snapback] ...eller fenge verden med sine pupper:P jeg personlig liker musikkvideoen uten lyd Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 50,000 har hun brukt på puppene sine tilnå, viss jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kan dere i det minste prøve å rettferdiggjøre hva dere snakker om gjør i musikkforumet? Bare puppe- og idiotanklagesnakk, jo Lenke til kommentar
EpleGutten Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 positivt, hun tar verden med storm. Hun klarer å fenge verden med sin låt. 8378382[/snapback] ...eller fenge verden med sine pupper:P jeg personlig liker musikkvideoen uten lyd 8486983[/snapback] Kunne ikke vært mer enig Uten lyd er nok best ja.. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som så innslaget på God Kveld Norge på lørdagen da? "Bestill Lene Alexandra i helikopter til Russe-festen nå.!" Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Sjekk heller ut denne her, ble litt imponert av henne. Snakker flytende svensk. Blir disset av en annen damegruppe der ingen av dem faktisk synger men samtidig gjør narr av Lene A sin låt. Cred for det intervjuet. http://www.aftonbladet.se/atv2/popup.html?.../Noje/0704/1899 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 er enig i at Lene A er bedre enn de jentene fra Sunblock eller hva de kalte det, men det gjør ikke sangen til Lene A noe bedre fordét Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nei men henne som person, viser at hun er både smart og pen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå