Gå til innhold

Diskusjon rundt Lene Alexandra

xxm0rtyque

Anbefalte innlegg

Husk nå at i motsetning til Aylar og Rask så er ikke denne låta "seriøs" på samme måte. Det er en komitragisk-låt, noe annet enn det som de nevnte modellene prøvde på. De prøvde å være seriøse, det gjør ikke LA.

8276130[/snapback]

Det forandrer vel ingenting? Låta er uansett et tragisk oppkok, kun laget for at utseendet hennes skal selge den.

8276170[/snapback]

Selvfølgelig forandrer det mye. Folk synes garantert den sangen er morsom, noe i gata med boten anna om vi er uheldige, og da BLIR den populær!

8276276[/snapback]

Du trakk fram at Aylar og Helene Rask prøvde å være seriøse, noe Lene ikke er. Det at hun ikke prøver å være seriøs, forander ikke på at låta er absurd dårlig. Det at folk syns den er morsom, og at den sannsynligvis vil bli spillt på russe-vorspiel landet over får så være, den vil uansett være glemt etterpå, akkurat slik som Boten Anna og annet makkverk vi blir servert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ting som selger mye = populær og at folk er fornøyde.

Så slutt og mas og klag og hør på det du liker.

8276484[/snapback]

Tviler på at folk som virkelig er interessert i musikk er fornøyd med det skvipet der. 95% av alt som er "populært" og som finnes på hitlister rundt omkring er søppel uansett :roll:

Lenke til kommentar
den vil uansett være glemt etterpå, akkurat slik som Boten Anna og annet makkverk vi blir servert.

8276341[/snapback]

And? Det er ikke om den blir glemt vi diskuterer. Alle låter blir glemt av massene før eller siden. Men denne her kan faktisk slå ann! Jeg sier det ikke fordi jeg liker låta, den er horribel, men det er fakta!

Lenke til kommentar
den vil uansett være glemt etterpå, akkurat slik som Boten Anna og annet makkverk vi blir servert.

8276341[/snapback]

And? Det er ikke om den blir glemt vi diskuterer. Alle låter blir glemt av massene før eller siden. Men denne her kan faktisk slå ann! Jeg sier det ikke fordi jeg liker låta, den er horribel, men det er fakta!

8277120[/snapback]

Sier ikke at den ikke vil slå an, den har jo allerede gjort det! Ble ikke akkurat overrasket... Jeg mistet all tro på menneskeheten i det Las Ketchup klarte å være mestselgende singel i Norge i sin tid.

Lenke til kommentar

Las Ketchup og deres "Ketchup Song" er virkelig noe av det verste jeg noensinne har hørt. Jeg pleier ikke å gå til fullt frontalangrep mot musikk, nesten uansett hvor dårlig det er, men Las Ketchup er det mest groteske, smakløse og forferdelige verden har spydd ut.

Lenke til kommentar

Amen!

Poenget her er vel at uansett hvor ufattelig dårlig musikken er, og hvor enn tragisk personen som framfører den er, så vil det merkelig nok slå gjennom og bli populært hos massene, uansett hvor lite seriøst prosjektet er. Trist, men sant. "Bruk og kast" fenomenet burde ikke eksistere innenfor musikk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det at sangen teit, veldig lett å høre på (heldighvis ikke en landeplage hos meg sånn som diverse Ravi sanger), hun er nesten naken i videoen og tittelen innholder ordet boobs. blander du dette sammen med ei vakker dame så får du en slager. hvorfor blir det en "slager?" Jo fordi alle snakker om den. Det er akkuratt som når piratebay blei raida av polititet. Det gidde internettsiden reklame og flere besøkte dem.

bare min mening OO

Lenke til kommentar

Det denne tråden mangler er litt bilder av dama!

Skal vi seee, google etter lene alexandra bilder.... Og dette får vi fram:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
rammsund.jpg

Er så absolutt en grunn til at det bilde er skjult :whistle:

Men seriøst:

t_96956_A.jpg

Hun kunne sikkert klart å selge brukt søppel med den rette markedsføringen, nå vil vel noen påstå at det er akkurat det hun gjør, men da er det absolutt de som kjøper det som fortjener å bli hengt ut. Det er jo de som blir lurt/eid/whatever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...