xxm0rtyque Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) "Baywatch var liksom som en tv-shop reklame for meg det. Fikk lyst på puppene til Pamela. Så derfor kjøpte jeg ett par!" -Lena Alexandra Idiotisk! 8268326[/snapback] Det er du som er idiotisk! La henne synge om hva henne vil, og hvis du har så mye imot puppene hennes? la vær og se på dem... Ikke det at sangen var spesielt bra, men puppene skal jeg ikke klage på 8268366[/snapback] Har ikke noe imot hva hun synger om, men er bare patetiskt at hun pluslig fikk lyst til å bli artist. Også det at hun ikke kan synge... Jeg synger jo bedere i dusjen!! Seriøst liksom. Edit: Enig med deg, med det med puppene Endret 29. mars 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 At hu er dum som et stykke muggent grovbrød får bare være. Hu er fortsatt fin. 8268351[/snapback] Det er ikke noe galt med "muggene" hennes for å si det sånn, men musikk...så jo hvordan det endte for aylar lie.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dette er da ikke noe å forferdes over...tør jeg minne om Samantha Fox og hennes udødelige klassiker "Touch Me"? ...og det hadde vært interessant å vite gjennomsnittsalderen på posterne i denne tråden. (meg selv unntatt, selvsagt) Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg likte nå musikk videoen best da. Men fikk sangen på hodet etterpå Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hun synger faktisk ikke så aller værst heller... her er et intervju der hun både synger, snakker om den nye sangen og rister på puppene Pupperisting og sang Endret 29. mars 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) mer bilder? Endret 29. mars 2007 av Nrjey Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Skam for Norge, akkurat som Dina... Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er så patetisk å spille på sex. Men for all del, her boobs are ok Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Overraskende flink til å synge ja. edit: Hun viser også der at hun ikke er i nærheten så dum som hun har fremstått andre steder. Endret 29. mars 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Når en reklamesang om en pizza kan toppe VG-lista er vel ikke dette så mye verre ... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 det er helt latterlig..dama er så dust i huet at blir stygg i mine øyne....jaja, hun spiller på det osv..men bare det at hun spiller på det, sier jo sitt...patetisk!... GO HOME ! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hun skal ha kudos fra meg i hvert fall. Hun tør å "gjøre narr" av seg selv, selv etter all kritikk om operasjonen. Hun forteller jo egentlig at hun står ved sitt valg, og at hun ikke angrer, og det er ingenting som å stå på sitt. Det verste er de som feiger ut for hver en minste kritkk! ... men at sangen suger, og puppene er alt for store er jo selvfølgelig Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Puppene er bra ja, men ansiktet er jo oversminka til de grader, og uten sminke (Slik hun så ut på robinson) var hun middels pen, ikke noe mer. Jeg eier ikke respekt for henne, hun er jo dum som et brø. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg blir lei meg når jeg ser at noen kan gjøre noe sånt! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Var en takk fra Christer siden hun hadde jobbet gratis for plateselskapet hans flere år, nå fungerer han som mangeren hennes. Tydelig at han har gjort et skikkelig stykke arbeid. Her diskuterer vi oss blå ang et 3min stykke musikkstykke. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg blir flau over å være menneske når sånt som dette her faktisk selger.... Verden vil bedras Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 At hu er dum som et stykke muggent grovbrød får bare være. Hu er fortsatt fin. 8268351[/snapback] Jeg syns ikke hu er fin engang. Hele greia blir bare dum. Og om hu ikke er så dum som hu gir seg ut for.. vel, det blir bare dumt i mine øyne Beste delen av hele sangen er "I'm such a stupid girl", imo. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ufattelig ufattelig elendig sang. Og for å være ærlig syns jeg det ser litt dumt ut med så store pupper på ei ellers slank og tynn jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå